Da li je region spreman da odgovori izazovima budućnosti koje nameću promene u potražnji potrošača, digitalna transformacija, klimatske promene i globalni strateški interesi?

Druga po redu regionalna konferencija Consumer Rules Summit, posvećena kompanijama iz oblasti proizvodnje, distribucije, maloprodaje hrane u širem regionu jugoistočne i istočne Evrope kao i robe široke potrošnje održaće se 24. i 25. aprila u hotelu Hilton Garden Inn, u Zagrebu. Nakon beogradskog samita održanog 2019. godine, konferencija se vraća u izazovnom trenutku obeleženom snažnim geopolitičkim izazovima i energetskom krizom u inflacijom pogođenom regionu.

Kakve nove izazove za sektor agrobiznisa, FMCG, maloprodaje i distribucije donosi ekonomska nestabilnost, kako se proizvođači prilagođavaju promenama u zahtevima i navikama potrošača, kako kreirati nove lance snabdevanja otporne na krizu, koliko su digitalizacija, zelena održivost, korporativna politika i automatizacija ključne za razvoj i konkurentnost? Na ova i brojna druga aktuelna pitanja odgovore će dati donosioci odluka, kompanije lideri u navedenim oblastima iz regiona jugoistočne Evrope, ali i širih tržišta Centralne i istočne Evrope, Bliskog Istoka, Afrike i Turske.

Više od 30 vrhunskih govornika otkriće posetiocima zašto su agilnost i otpornost (rezilijentnost) ključne reči post-covid perioda, na kakvu transformaciju biznisi moraju da budu spremni, da li e-commerce postaje dominatno iskustvo kupovine i da li je moguće zadovoljiti sve glasnije i osvešćenije potrebe današnjeg potrošača i istovremeno obezbediti održivi rast.

Vodeći ljudi iz agrobiznis i drugih timova EBRD-a, kao i čelni ljudi MK Grupe, Atlantic Grupe, Nelt Group-a, Al Dahra Holdinga, Podravke, Nectara, Binga, Ananas E-Commerce, Boston Consulting Grupe, Don Dona, Bloomberg Adria, KPMG i brojni drugi, učestvovaće u diskusiji koja otvara pitanje – da li je region spreman da odgovori izazovima budućnosti koje nameću promene u potražnji potrošača, digitalna transformacija, klimatske promene i globalni strateški interesi?

EBRD je vodeći investitor u sektoru agrobiznisa u svim ekonomijama u kojima banka investira. Kroz održive i inkluzivne investicije, EBRD je uložio 3,8 milijardi evra u sektor poljoprivrede i hrane u jugoistočnoj Evropi. Banka podržava razvoj privatnog sektora, prelazak na zelenu ekonomiju, digitalizaciju, kao i ulaganje u infrastrukturu kako bi se pospešila povezanost u regionu Zapadnog Balkana.

Organizacijom drugog po redu Consumer Rules Summita, EBRD nastoji da dodatno podstakne snažniju regionalnu integraciju, usvajanje novih poslovnih modela uslovljenih transformacijom sistema proizvodnje, distribucije i potrošnje, kako bi čitav region jugoistočne i Istočne Evrope postao konkurentniji. Više informacija o konferenciji kao i formular za registraciju može se naći na https://crsummit.net

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.