Na međunarodno priznatom takmičenju za digitalne kampanje u Srbiji, IAB MIXX Award, Grand kafa je osvojila dve prestižne nagrade!

Nagrađene su dve kampanje, Grand Single Origin u kategoriji „Best Product Launch“ i „Hajde da imamo vremena“, u kategoriji „Best Video Advertising Campaign“.

„Veliko nam je zadovoljstvo što je stručna javnost prepoznala i nagradila trud koji Grand kafa kontinuirano ulaže da, kroz proizvodne i komunikacione inovacije, unapredi tržište i pomeri granice očekivanja potrošača. Ova priznanja su potvrda da smo na pravom putu i da brend odgovara zahtevima modernog, digitalnog potrošača“, rekla je Olja Nestov, Senior Digital SpecialistGrand kafe.

Foto: MIXX Awards

Kampanja za Single Origin kafu, osmišljena u saradnji sa agencijom Pom Pom Communications, na autentičan način prezentovala je kafu jedinstvenog geografskog porekla i osvojila priznanje za „Best Product Launch“ koje se dodeljuje za novi proizvod na tržištu čije je lansiranje uključivalo digitalne kanale u promociji.

Nakon velikog uspeha koji je kampanja „Hajde da imamo vremena“ tokom prethodne godine postigla, Grand kafa nastavlja da podseća da se za bitne stvari i ljude koje volimo uvek može naći malo vremena. Kampanja, rađena u saradnji sa agencijama Žiška, nagrađena je na ovogodišnjem IAB MIXX Awards u kategoriji „Best Video Advertising Campaign“ za najbolju primenu video oglašavanja koja pruža visok nivo aktivacije korisnika.

„Osnovni cilj naše kampanje bio je upravo da podstaknemo što više ljudi da pronađu vreme za ono što je zaista važno u životu. Kroz digitalne kanale, u mogućnosti smo da svakodnevno komuniciramo sa našim potrošačima i da direktno, iz prve ruke, odgovorimo na njihove potrebe. Hajde da imamo vremena je komunikaciona platforma sa kojom, zajedno sa potrošačima, šaljemo važne poruke koje nas motivišu na pozitivne promene“, rekla je Nina Cvetković,  Senior Brand Building Manager Grand kafe.

Nagrade IAB MIXX dodeljuju se za kampanje koje inspirišu, edukuju i prikazuju najbolje prakse u industriji digitalnog marketinga. Žiri ovogodišnjeg Mixx Awards činili su regionalni digitalni stručnjaci koji su odabrali pobednike, a nagrade su dodeljene u okviru konferencije Digital Day. 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.