Šta brend čini uspešnim?

Pantenol kompanije Galenika obeležio je svoj 62. rođendan kao brend sa neuobičajeno dugom tradicijom. Od 1960. godine proizvedeno je čak 40 miliona pakovanja Pantenol proizvoda koji su plasirani širom sveta. 

U prisustvu saradnika i partnera, kompanija je dala odgovor na pitanje šta jedan brend čini uspešnim pune 62 godine. To su pre svega kvalitet, posvećenost i partnerstva. A u znak partnerstva, kompanija Galenika je dodelila nagrade onima koji doprinose razvoju ovog brenda na tržištu Srbije i regiona. Među laureatima su se našli poslovni partneri i agencije koje sarađuju sa kompanijom Galenika, kao i poznate ličnosti koje su prethodnih godina učestvovale u kampanjama ili podržavale društveno-odgovorne projekte brenda i kompanije.,

Foto: Galenika

Brend Pantenol ove godine obeležava jubilej kvaliteta i poverenja. Pravi i dugoročan uspeh je moguć samo ako negujemo partnerske odnose. Pantenol je decenijama bio važan deo portfolija kompanije Galenika, čak i pre akvizicije brazilske kompanije EMS. Danas, sa investicijama u rast i širenje portfolija, i hrabrim i svrsishodnim angažovanjem ka potrošačima, Pantenol živi vrednosti koje predstavlja i nastavlja da raste“, izjavio je Rikardo Vian Markes, generalni direktor kompanije Galenika.

Pantenol proizvodi su razvijeni u laboratorijama Instituta za istraživanja i razvoj kompanije Galenika. Od lansiranja 1960. godine ovaj proizvod je nesumnjivo stalni član domaćinstva potrošača svih doba. Danas predstavlja brend sa tradicijom, ali i proizvod koji odgovara na savremene potrebe zahteve potrošača. Pantenol je istovremeno i važan deo poslovnog nastupa i rasta kompanije Galenika na internacionalnim tržištima u regionu, EU, Aziji i Africi.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.