Ovo nesvakidašnje tropsko leto u Beogradu definitno „gori“ od visokih temperatura, ali Hotel Mona Plaza „gori“ zbog nečeg drugog.

U nesvakidašnjem prostoru ovog hotela održaće se izložba pod nazivom GORI!. Reč je o jedinstvenoj postavci koja predstavlja spoj tradicionalnih plakata sa digitalnim formatima, koji će domaća publika imati prvi put priliku da vidi. Baš iz tog razloga, autoru je bilo od izuzetne važnosti da prostor izlaganja bude urban, drugačiji i kul.

Kako izgleda kada viralni postovi na društvenim mrežama i marketinške kampanje postanu deo umetničke instalacije imaćemo priliku da vidimo od 12. septembra do 15. septembra u centru grada u okviru Hotela Mona Plaza.

Tokom tri dana trajanja izložbe, publika će imati priliku da na digitalnim formatima, ekranima, led panelima i 360 instalacijama uživa u radovima koji odgovaraju na temu GORI. Postavku čine tri tematske celine, odakle proizlazi i sam naziv. Pre svega, radovi Stefana Gajića se bave gorućim temama o kojima svi svakodnevno pričamo na poslu, sa prijateljima, porodicom i koje nam okupiraju misli. Drugi segment izložbe je potreba umetnika i kreativaca za postizanjem viralnosti – kreiranje rad ova  koji će zapaliti javnost i digitalne kanale. Treći segment je i neizostavan na putu svakog stvaraoca – kreativno sagorevanje (burnout), koje proizilazi upravo iz zagrejanosti za svoju profesiju – u slučaju umetnika ,  advertajzing industriju.

GORI postavka posetiocima prenosi poruku o inspiraciji, sa namerom da nas podseti da negujemo plamen koji tinja u nama, uprkos svakodnevnici koji teži da nas sagori.

O umetniku

Stefan Gajić je najmlađi art i kreativni direktor na advertajzing sceni regiona. Do sada je radio na idejnom rešenju za neke od najvećih svetskih brendova i kompanija (Nivea, OTP Banka, Red Bull, Universal Music, Evropska unija, SBB, IQOS, Milka, Eucerin i Ahold Delhaize) i ilustrovao naslovnice velikih publikacija poput Nedeljnika i Harper’s BAZAAR-a. Stefan je jedan od retkih grafičkih dizajnera čiji je rad uvršten u jednu od trenutno najvećih i najuticajnijih svetskih izložbi pod nazivom “Tolerance”.  Njegov rad je obišao Peru, Japan, Kinu, Nemačku, Hrvatsku, a takođe i Times Square u Njujorku. Najmlađi je član Međunarodnog udruženja za marketinške komunikacije u Srbiji (“IAA”) i dobitnik  brojnih nagrada i priznanja iz oblasti grafičkog dizajna, komunikacija i marketinga. Najrelevantniji časopis industrije, Marketing mreža, proglašava ga krajem 2023. godine za “changemaker” personu, a prestižni business magazine BIZLife za “30 ispod 30”.

Stefan Gajić je autor dve zapažene i nagrađene naslovne strane Nedeljnika:

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.