
Sve je počelo od katadioptera.
Ili šuspleha, nisam siguran. Jedno je ono što izgleda kao žmigavac, ali baš i nije, a drugo je ono što se otkači pa visi onako ispod kola.
Oba su mi trebala, samo u različitim životnim fazama. U svakom slučaju, majstor je rekao da može da zameni, ali da nema taj deo, i da mogu da pogledam po oglasima ili po Fejsbuku, zna on da i tamo može svašta da se nađe.
I danas često proklinjem dan kada sam, toliko naivan, u polje za pretragu te najružnije od svih društvenih mreža, ukucao „Ford delovi“. Tako sam, ne znajući u šta se upuštam, i šta će to doneti, zakoračio u taj čudesni svet polovnih delova i među ljude koji obitavaju u ovim nedoderinama onlajn života.
Ponekad sam, i na ovom mestu, pisao o tome da Srbija nije Beograd – mada se u međuvremenu to promenilo, pa sad ljudi iz unutrašnjosti, koji nekom mukom budu naterani da prođu kroz centar glavnog grada, s gađenjem izgovore „Srbija nije Beograd“ – pa tako nije ni mudro društvo s Tvitera, ni botovi koji pokušavaju da sruše Instagram, a nije, bogme, ni influenser koji deli životne savete gledajući u kameru ispod roze slova.
Srbija je, na mnogo načina, grupa za valjanje polovnih delova na društvenim mrežama. A tih grupa ima onoliko! Iz nekog razloga, Fejsbukovom svemoćnom algoritmu nije palo na pamet da sam možda želeo da nađem šuspleh i vezivni lim – i uspeo!
Hvala gospodinu iz Šapca i njegovom vrhunski opskrbljenom auto-otpadu – i da bi tu moje drugovanje sa lajsnama, diznama, kondenzatorima, hladnim lemovima i ostalim špulnama trebalo i moralo prirodno da se završi; avaj, danas ne mogu da otvorim sajt ni aplikaciju a da me iz svakog ćoška ne napada neka nova grupa, koja često nema nikakve veze sa Fordom, a ni sa Renoom, kao jedine dve marke za koje bi i izdaleka trebalo da se interesujem.
Fejsbuk vam je kao živo blato, i što se više batrgate, sve dublje upadate u njegove ponore; jedini način da sebi olakšate jeste da se prepustite; tako ću postati ponosnim članom grupa koje okupljaju entuzijaste i vlasnike otpada odavde pa do Mađarske, uključujući one za „mazde“, „opele“, a bogami i za četvorotočkaše marke Zastava.
CEO TEKST PROČITAJTE U NOVOM BROJU NEDELJNIKA, KOJI JE OD ČETVRTKA, 27. NOVEMBRA NA SVIM KIOSCIMA I NA NSTORE.RS



