Novi trend kancelarijskih prostora nedavno je stigao u Srbiju, a mi smo poželeli da otkrijemo šta se zapravo krije iza koncepta aktivnih i fleksibilnih kancelarija. Nakon istraživanja, odlučili smo da se upustimo u avanturu i provedemo dan u Beon active office-u, inovativnom radnom prostoru koji je na srpsko tržište donela kompanija INEX. Smešten u samom srcu biznis centra na Novom Beogradu, na adresi Španskih boraca 3, ovaj prostor nas je iznenadio na svakom koraku. Da li je ovo zaista kancelarija budućnosti? Pročitajte dalje i saznajte zašto je Beon active office više od običnog buzz-a!

Praktično gde god da boravite u Beogradu, lako ćete doći do Beon active office-a zbog lokacije na kojoj se nalazi. I pre nego što zakoračite unutra, osetićete duh biznis zajednice, ali i uočiti kafeterije i restorane gde ćete moći da ispijete svoj omiljeni napitak pre, nakon ili u pauzi tokom radnog dana.

Domaćini su nas dočekali i zakoračili smo u poslovni ambijent koji je, zaista, u Srbiju doneo niz benefita i inovacija koje su nam donedavno bile nedostupne. No, pre nego što se dotaknemo nekih od specifičnih karakteristika Beon active office-a, ne možemo a da ne spomenemo istovremeno „razigran“ i umirujući dizajn.

Dizajn koji inspiriše

Pažljivo osmišljen enterijer karakterišu minimalizam, jasna geometrija i boje koje nismo očekivali – različite nijanse pastelne zelene i ljubičaste. Međutim, upravo to nas je osvojilo. Pastelne zelene asociraju na prirodu i opuštaju, dok pastelno ljubičaste stvaraju dinamiku i inspirišu. Upotrebljeni su materijali različitih tekstura, a dekoracija i nameštaj u potpunosti prate vizualno spektakularan prostor.

Ako stavimo po strani ono što osvaja „na prvi pogled“, neophodno je da spomenemo ono što ovaj prostor dodatno čini drugačijim, a to je svakako fleksibilnost koju nudi. Naime, ovo je pravo mesto za kompanije koje praktikuju hibridni režim rada, bilo da je reč o srednjim, velikim, multinacionalnim sa predstavništvom u Srbiji ili mikro preduzetnicima, startapima i frilenserima.

Mobilna aplikacija koja optimizuje radni prostor

Za rezervaciju radnog mesta, koristi se aplikacija koja se instalira na „pametnom“ telefonu rezidenata, a pruža analitiku u realnom vremenu čime se optimizuje prostor i smanjuju troškovi. Drugim rečima, kompanija čiji su zaposleni rezidenti Beon active office-a, ima uvid u to kako oni koriste radni prostor, a samim tim i da li je u određenim situacijama potrebno uvećanje ili smanjenje broja unajmljenih radnih mesta.

Sve što je potrebno da rezidenti urade da bi rezervisali mesto odakle će raditi jeste da skeniraju QR kod na radnom mestu ili da ga obeleže u aplikaciji, odaberu termin, pa će tako ostale kolege znati koja mesta i kada su im na raspolaganju. Pored toga, ova aplikacija rezidentima olakšava obavljanje svakodnevnih zadataka – prilagođavanje osvetljenja i temperature, dok pozivanje gostiju i komunikacija sa timom postaju jednostavni. Takođe je moguće angažovati IT podršku putem jednog klika.

Zone za svaki tip rada i kolaboracije

Rezidenti su ti čijim potrebama se Beon active office prilagođava, a ne obrnuto. I sami smo tokom radnog dana birali da li ćemo raditi iz fotelje, sofe, u kolaborativnom radnom prostoru, klasičnim ili visokim stolovima ili u kancelariji. Moramo da spomenemo i phone boots – idealno mesto za obavljanje brzih ili neplaniranih call-ova ili telefonskih razgovora u tišini, a gde su vam priključci za punjače nadohvat ruke.

Pored toga, Beon active office nudi tihe zone za bolji fokus, fleksibilne prostore za timski rad, konferencijske sale i deo za održavanje događaja i proslava. Prostor je obogaćen soft zonama, coffee point-om i open space delom koji je idealan za druženje. U okviru objekta takođe je dostupan parking za zaposlene i posetioce.

Kompletan paket za produktivnost

Ono što je velika pogodnost je činjenica da sve što je neophodno jednom zaposlenom već spremno. Zato smo pri poseti sa sobom poneli samo laptopove i krenuli sa obavljanjem aktivnosti. Takođe, jedna cena obuhvata sve troškove, od računa do čišćenja i održavanja prostora što olakšava upravljanje troškovima. Tako briga o ovim stvarima postaje prošlost, a ostaje više vremena za ono što je ključno – produktivni radni dan.

Na kraju, da biste se uverili da je Beon active office zaista doneo budućnost poslovanja u Beograd, morate da posetite ovaj prostor, baš kako smo i mi uradili. To se ogleda u svakom njegovom kutku i usluzi, a posebno u činjenici da primenjuje inovativna inženjerska rešenja koja smanjuju potrošnju energije za čak 40 odsto, dok nadzor kvaliteta vazduha osigurava zdrav i prijatan radni prostor.

Foto: Beon active office