Sa ponosom ističemo da Saga, nakon 12 godina, ponovo može u svoj identitet da inkorporira i Superbrands insigniu!
Ovaj svojevrstan pečat dodatno potvrđuje našu posvećenost inovacijama, kvalitetu i orijentaciji ka klijentima, kao i snagu našeg brenda na domaćem i regionalnom tržištu.
Nakon pažljivog procesa evaluacije u dve faze, Superbrands Srbija je objavila pobednike izbora za 2024 –2025 godinu, po ocenama Stručnog saveta i istraživanja javnog mnjenja, a Saga je ponela odličje najboljih u IT kategoriji.

Kriterijumi na osnovu kojih je našoj kompaniji dodeljen bedž govore o prepoznatljivosti i reputaciji brenda. U njega smo utkali dugoročnu doslednost i pouzdanost u ponudi proizvoda i usluga već 36 godina koliko postojimo, kao i o odgovornosti u poslovanju i kvalitetu
komunikacije, a sve to prema mišljenju korisnika i stručnjaka iz oblasti marketinga i medija.
„Posebno smo ponosni što Saga ponovo nosi prestižni Superbrands bedž. To je priznanje i stručne i šire javnosti koje potvrđuje da dosledno gradimo brend zasnovan na poverenju, odgovornosti, integritetu i inovativnosti već decenijama unazad“ poručio je dir ektor kompanije, Siniša Ljubojević.
Nagrada Superbrands po peti put prepoznaje i nagrađuje najuspešnije brendove, kompanije i organizacije koje posluju u Srbiji, kako domaće, tako i međunarodne. Ova globalna inicijativa u
oblasti brendiranja pokrenuta je 1994. godine u Velikoj Britaniji, a d anas je prisutna u više od 90 zemalja širom sveta. Cilj Superbrands programa jeste da istakne i nagradi izuzetnost u brendiranju u različitim sektorima, uz stroge i transparentne kriterijume selekcije.






