Rakuten Viber je objavio partnerstvo sa DoubleVerify, vodećom globalnom softverskom platformom za verifikaciju kvaliteta medija, optimizaciju performansi reklamnih kampanja i potvrđivanje zacrtanih promotivnih ciljeva. Kroz ovu saradnju, reklameri će biti sigurni da njihove reklame na Viberu prate pravi korisnici – uz pouzdanu ponudu Viberovog reklamnog inventara. Ovaj pristup ima za cilj da se očuva i zaštiti njihova reputacija i omogući učinkovit utrošak sredstava za njihove reklamne kampanje.

Desetine hiljada reklamera koriste Viber kako bi svojim oglasima na toj platformi dopreli do njegovih izuzetno aktivnih korisnika širom sveta. DoubleVerify tehnologija je u stanju da pregleda pozicije na kojima su njihovi oglasi objavljeni, prati procenat njihove vidljivosti i pruža kompanijama i brendovima transparentnost o njihovim reklamnim kampanjama kako bi bili sigurni  da se njihove kampanje obraćaju pravoj ciljnoj javnosti i ostvaruju korisne rezultate.  

Koristi za brendove koji objavljuju reklame na Viberu su:

  •   Merenje podesnosti brendova i plasman reklama uz odgovarajući sadržaj
  •   Praćenje vidljivosti reklama i pročišćavanje nevažećeg saobraćaja
  •      Praćenje uticaja, merenje rezultata kampanje i njihova dalja optimizacija kroz analizu granularnog kvaliteta medija i performansi

Tokom druge polovine prošle godine, ukupni lažni internet saobraćaj prema reklamama generisan od strane čet-botova je porastao za 86%. Istovremeno, 6 od 10 reklamera su izrazili brigu o tome gde njihove reklame konačno bivaju plasirane i u kom kontekstu se pojavljuju. Sa ciljem da se odgovorno posveti tom pitanju – Viber još pouzdanije kreira bezbedni ambijent za plasman reklamnih kampanja brendova, što predstavlja važan naredni korak za reklamnu industriju.

“Bezbednost i privatnost nalaze se u osnovi svega što predstavlja Rakuten Viber,” izjavio je Žan-Mark Alomasor (Jean-Marc Alomassor), Viši direktor za reklamna rešenja aplikacije Rakuten Viber. “Naše partnerstvo sa DoubleVerify reklamerima pruža spokojnost i samopouzdanje pri plasmanu njihovih kampanja, koje će kod nas biti bezbedne, transparentne i uticajne.”

“Ova saradnja nam omogućava da podržimo Rakuten Viber u postizanju najviših standarda reklamnih kampanja i njihovu efikasnost,” napomenuo je Dejvid Godard (David Goddard), viši potpredsednik za razvoj poslovanja, merenja i izdavačka rešenja pri DoubleVerify. “Zajedno ćemo pomoći reklamerima da dopru do svoje ciljne javnosti u pouzdanom i interaktivnom okruženju.” 

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.