Ljubitelji KitKat čokoladica od sada imaju priliku da probaju i potpuno novi proizvod – KitKat „tablet“, odnosno vafl sa različitim nadevima u formi klasične čokoladne table od 99 grama

Novi proizvod je veliki iskorak u KitKat portfoliju poznatom po „džepnim” formatima čokoladica („barovima”) i podrazumevao je kompleksno planiranje od same inovacije u formatu, preko investicije, proizvodnje, marketinga. Čokolada je lansirana u tri ukusa – lešnik, slana karamela i dupla čokolada, a svaka se odlikuje specifičnim „mermernim” izgledom.

Nova KitKat čokolada stigla u SrbijuNestlé

Vodeći se kultnim sloganom „Napravi pauzu, uzmi KitKat” nastalim još 1958, ideju značaja pauze, Nestleov najveći konditorski brend sada je proširio i na važnost deljenja sa bliskim ljudima kao i konzumaciju u hodu, a sve u skladu sa preferencijama svojih ljubitelja. Da je mišljenje potrošača na prvom mestu govori i činjenica da KitKat prodaje više od 5 milijardi čokoladica godišnje. 

Od svog nastanka 1935. godine, KitKat ostaje posvećen jednostavnom zadovoljstvu kratkog predaha, ali i odgovornom pristupu uživanju. Nestlé je opredeljen za nabavku kakaoa iz održivih izvora za 100% portfolija, a nova linija uklapa se u inicijativu „Breaks for Good“, koja podržava porodice uzgajivača kakaoa. Ambalaža sadrži ISCC-sertifikovanu recikliranu plastiku, čime se dodatno smanjuje ekološki otisak.

KitKat čokoladne table (99 g) dostupne su u sva tri ukusa u većim trgovinskim lancima širom Srbije.

Tagovi

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.