
Obeležavajući svoj 65 rođendan, pod sloganom “65 godina mladi”, Udruženje za tržišne komunikacije Srbije proglasilo je pobednike ovogodišnjeg konkursa. Upriličena je i retrospektivna izložba kojom su sažeti ključni događaji iz višedecenijskog trajanja.
Žiri koji je brojao 33 člana iz redova agencija, oglašivača i stručnjaka iz akademske zajednice, kao i kolega iz regiona, imao je priliku da pogleda zaista impresivan broj radova, što govori u prilog stabilnosti srpske advertajzing scene, koja uprkos nimalo lakim okolnostima i dalje ima snage i energije da stvara kvalitetnu komunikaciju i da otkriva nove forme, prilagođene realnosti. Kao posebna vrednost izdvaja se napor agencija da samoinicijativno realizuju CSR kampanje na važne društvene teme kojima animiraju javnost za snažniju podršku.
Dobitnik UEPS-ovog Grand Prix-a za 2025. godinu je kampanja TVOJE TELO JE UMETNIČKO DELO, agencije NEXTGAME DIGITAL, rađena za Narodni muzej Srbije koja je dobila najvišu prosečnu ocenu žirija.
Sa najviše osvojenih bodova odnosno nagrada UEPS-ova agencija godine je New Moment New Ideas Company, koja drugi put osvaja ovo priznanje, a UEPS-ov oglašivač godine postala je kompanija Delhaize Serbia.

UEPS – dodela nagrada Ivana Todorović
Podsetimo, ovo prestižno priznanje ranije su dobili Communis, New Moment New Idea Company, Ovation BBDO, McCann Beograd i Leo Burnett. Prethodnih godina, nekoliko puta uzastopno Oglašivač godine bio je A1 Srbija (ranije VIP Mobile), potom Jaffa d.o.o., Telenor Banka, Grand prom d.o.o. , Mastercard i Hemofarm fondacija.
Tokom svečanosti UEPS je najavio Young Lions Srbija za 2026. godinu i pozvao mlade kolege da uzmu učešća, kao i kompanije da podrže ovaj festival i kroz njega mlade stvaraoce.
Na svečanosti je predstavljen pobednik konkursa za vizuale jubileja Vukašin Trajković koji je dodelio nekolicinu priznanja.
Povodom 65 rođendana pripremljena je izložba o UEPS-u u kojoj su sažeti ključni momenti – od prve izložbe ispred Doma sindikata 1960. godine do danas. Glavni inicijator i pokrovitelj bio je Viktor Nikolić, član Upravnog odbora, čija je kompanija Beoexpo System bila produkcijski i tehnički realizator izložbe. Izložbu je autorski osmislio i pripremio Mugdim Šehalić.
Učesnike i goste je pozdravila Marija Matić, predsednica Upravnog odbora UEPS-a, koja je naglasila vrednost trajanja i zajedništva, a predsednica žirija Maja Radak osvrnula se na ovogodišnju produkciju.
Program je vodio Darko Crnogorac, Stand Up komičar, a među gostima su bile legendarne zvezde rock’n’rolla braća Jelić.
Ovu svečanost su podržale mnoge agencije koje su uložile mnogo kreativne energije u pripremu kao i mnogi Prijatelji događaja. Njihova imena su bila deo ukupne scenografije.
Industrija živi i radi, uprkos izazovima – to bi u najkraćem mogao biti zaključak sumiranja rezultata ovogodšnjeg konkursa, zaključno sa svečanom dodelom priznanja koja je protekla u sjajnoj atmosferi u Dorćol Platz-u. U svojoj 65 godine dugačkoj tradiciji, Udruženje je još jednom imalo priliku, čast i zadovoljstvo da sumira ovogodišnje aktivnosti naših kolega, verifikovanih na redovnom godišnjem konkursu, potvrđujući vrednost i samog festivala, jedinog nacionalnog festivala industrije u Srbiji, ali i zajedništva oličenog u ovoj asocijaciji.
Spisak dobitnika možete pogledati ovde.



