Nastavnici i saradnici Filozofskog fakulteta u Novom Sadu pokrenuli su peticiju u znak osude zbog toga što su dekan, nekoliko nastavnika i zaposlenih jutros upali u fakultetsku zgradu i iz nje isterali studente u blokadi i dodali da u takvoj nasilničkoj atmosferi nije moguće držati ispite.

“Najoštrije osuđujemo izbacivanje studenata u blokadi iz fakultetske zgrade. U atmosferi ucena i pretnji nije moguće i nije profesionalno održati ispite. Pozivamo poslovodstvo Filozofskog fakulteta da omogući profesorima koji su do sada dobro komunicirali sa studentima da zajedno pronađu adekvatno rešenje”, naveli su u tekstu peticije.

Dodali su da time žele da pomognu da se situacija reši na konstruktivan način, imajući u vidu interese svih studenata, uključujući i studente u blokadi, kao i interese Filozofskog fakulteta.

“Na fakultetu postoji volja i studenata i nastavnika da se ispiti održe. Verujemo da postoji i prostor za dogovor koji bi omogućio realizaciju ispitnih aktivnosti u akademski korektnoj atmosferi uz međusobno poštovanje i uvažavanje. Ovo je jedini modalitet u kom smo spremni da učestvujemo u realizaciji ispita”, poručili su.

Prema njihovim rečima, razgovor uz razumevanje svih pozicija odabrali su mnogi fakulteti u Srbiji, pokazujući da, “kada postoji dobra volja, rešenje može da se pronađe”.

Peticiju je do sada, za dva sata, potpisalo 60 nastavnika i saradnika Filozofskog fakulteta u Novom Sadu.

Podsetimo, rano jutros dekan Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, profesor Milivoj Alanović je sa nekolicinom profesora ušao na fakultet i izbacio studente u blokadi.

Studenti su preko naloga na društvenim mrežama naveli da ih je dekan izbacio, promenio brave i pretio disciplinskim procesima.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.