Poziv za prijave je i zvanično zatvoren. Na takmičenje je stiglo oko 1000 prijava, od kojih je većina iz Ukrajine, potom iz Poljske, Slovačke i Mađarske. Čak dve trećine ovogodišnjih prijava potiče iz nezavisnih agencija. Odluke žirija koji čini 55 članova biće objavljene na dodeli nagrada Golden Drum Awards uz sponzorstvo kompanije Mastercard 23. septembra u Rovinju u Hrvatskoj. Festivalski program na festivalu Weekend Media je već poznat. Golden Drum Festival je inspirisan temom OBNOVLJENE VEZE i teži ponovnom ujedinjenju, povezivanju i podsticanju kreativnosti.

Dve trećine prijava iz nezavisnih agencija na Golden Drum 2022 takmičenju

Dvadeset i osmo izdanje takmičenja Golden Drum je zatvoreno. Žiri od 55 članova je otpočeo sa radom.

Oglašivači, agencije i drugi profesionalci za marketinške komunikacije iz 24 različite zemlje poslali su svoje najbolje radove u četiri različite kategorije: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Business Excellence Drum i u posebnoj kategoriji All Juries Section.

Pet žirija predvode izvanredni profesionalci iz celog sveta: Anselmo Ramos, suosnivač i kreativni predsednik, GUT, Buenos Ajres, Majami, Sao Paulo, Toronto i Meksiko Siti, Džoni Tan, bivši izvršni kreativni direktor, 72andSunny, Azija i Pacifik, Sandra Planeta, kreativni direktor i osnivač, Planeta Design, Švedska, i Danijel Kruk-Dejvis, potpredsednica marketinga, Netflix, Evropa, Bliski istok i Afrika.

Vrhunac 28. takmičenja Golden Drum će biti specijalni gala događaj koji će odati počast izuzetnoj kreativnosti uz proglašavanje najboljih među najboljima. Upoznaćemo se sa pobednikom takmičenja Young Drummers koje sponzoriše Slovenačka turistička organizacija i proglasićemo pobednike u kategorijama Brand Grand Prix, Jadranska agencija godine uz sponzorstvo kompanije Zavarovalnica Triglav, Nezavisna agencija godine, Agencija godine, ove godine po prvi put i Produkcijska agencija godine i Digitalna agencija godine – obe uz sponzorstvo kompanije Coca-Cola, Kreativni direktor godine uz sponzorstvo kompanije Elan i Mreža godine, a poželećemo i dobrodošlicu novom članu Golden Drum kuće slavnih.


Golden Drum dodela nagrada uz sponzorstvo kompanije Mastercard će odati počast pobednicima 23. septembra u 20.30 časova.

 „Naš Golden Drum tim – zajedno s istaknutim članovima žirija – više je nego spreman za još jedan pakleni izazov potrage za najboljim idejama koje su oblikovale kreativni pejzaž u prethodnoj godini. Posebno nam je drago zbog neverovatnog odziva iz Ukrajine jer je 29 agencija iz te zemlje iskoristilo priliku da besplatno prijave svoje najbolje radove. Poljska, Slovačka i Mađarska su naredne tri zemlje sa najviše prijava jer – možda iznenađujuće – dve trećine ovogodišnjih prijava dolazi iz nezavisnih agencija. Radujemo se ponovnom susretu na obali.”

– Miha Bevc, direktor takmičenja

„Golden Drum je stigao i iskreno verujem da će biti još jedan sjajan pregled projekata iz prošle godine. Do sada u kategoriji One-Channel imamo najviše prijava, u poređenju s prošlom godinom, kada je Multi-Channel kategorija bila najpopularnija. Drago nam je što je kategorija Craft sve jača, posebno u grupi A – Industry Craft. Ne iznenađuje ni to što se povećao i broj prijava u grupi Social Good. Nekoliko stvari je drugačije, ali suština festivala Golden Drum je i dalje ista: obeležavanje fantastičnih ideja i njihovih autora, kao i dalje razvijanje ljubavi prema kreativnosti koja remeti prosek i sve nas gura napred.“

– Špela Levičnik Oblak, direktorka takmičenja

Više o takmičenju Golden Drum:

https://goldendrum.com/competition/competition-about

Takmičenje Young Drummers primilo je kreativna rešenja iz 15 zemalja

Ovogodišnji izazov je bio dizajn najboljeg, najkreativnijeg plakata ili video-snimka na temu „Hej ti, postani budućnost turizma!“, a prihvatili su ga kreativni talenti iz 15 zemalja.

Uz Slovenačku turističku organizaciju kao sponzora, takmičenje ima za cilj da pronađe kreativna rešenja koja pokazuju da je rad u turizmu zanimljiv i da pruža neograničene mogućnosti za razvoj, međunarodnu razmenu i životna iskustva.

Godišnje takmičenje Young Drummers omogućava kreativcima mlađim od 30 godina iz celog sveta da pokažu svoju kreativnost, stanu pod reflektore Golden Drum dodele nagrada i osvoje 1.000 EUR.

Petočlani žiri će izabrati najbolje kreativno rešenje na čelu sa Gadom Vali, višestruko nagrađivanom dizajnerkom i kreatorkom arapskog fonta koji je Tipografsko društvo iz Čikaga izabralo za jedno od sto najboljih grafičkih rešenja u svetu.

Najbolje kreativno rešenje će biti objavljeno na Golden Drum dodeli nagrada uz sponzorstvo kompanije Mastercard 23. septembra u 20.30 časova.

Više o takmičenju Young Drummers:

https://goldendrum.com/competition/young-drummers-competition

Objavljen festivalski program

Obnavljamo prekinute veze: uživo 23. septembra u Rovinju u Hrvatskoj.

Posle pauze od stvarnih životnih iskustava obnovićemo prekinute veze na festivalu Golden Drum u petak, 23. septembra u Rovinju u Hrvatskoj. Domaćin festivala će biti Weekend Media Festival.

Propusnica za festival Golden Drum uključuje program pun najnovijih trendova i kreativnih uvida 12 izuzetnih predavača, dodelu nagrada i – najbolje od svega – ludu zabavu sa Konstraktom, srpskom kantautorkom koja je predstavljala Srbiju na Evroviziji 2022. godine.

U Golden Drum 2022 programu učestvovaće Kavita Patel, glavna savetnica WARC EMEA, koja će secirati Anatomiju efikasnosti, Fabio Sajdl, direktor za globalni kreativni razvoj Meta SAD, koji će govoriti o Pojednostavljenoj budućnosti uz nov pogled na kreativnost koji može da dovede do bolje upotrebe tehnologije i inspirativnije i upečatljivije sutrašnjice, Gada Vali, osnivačica i kreativna direktorka Wali’s Studio i pionirka grafičkog dizajna u Egiptu, na temu Kako grafički dizajn utiče na mentalno stanje, povlači emocionalne konce i donosi promene, Žanet Liendo, viša potpredsednica za marketing i komunikacije u Mastercard Evropa, na temu Potrošač budućnosti, Ana Novak, menadžer za kreativne tehnologije u Isobar Poljska, Maksim Boritko, kreativni direktor i Egor Petrov, suosnivač i kreativni direktor Banda, na temu Brza kreativnost kao jednu od najboljih stvari koje je rat podstakao u ovoj ukrajinskoj agenciji, Džejson Romejko, svetski izvršni kreativni direktor i menadžerski partner Serviceplan International, Sebastian Stepak, izvršni direktor MSL CIE i Jorg Riomi, glavni kreativni direktor Publicis Groupe CIE, na temu Vanvremenska kreativnosti i Saulo Roha, glavni kreativni direktor DAVID Madrid na temu Prečice.

Detaljne informacije o Golden Drum programu:
https://goldendrum.com/program/friday

Važni datumi i informacije

Golden Drum dodela nagrada uz sponzorstvo Mastercard: petak, 23.9.2022.

Golden Drum žiriji: https://goldendrum.com/competition/juries

Golden Drum program: https://goldendrum.com/program/friday

Festivalska propusnica za Golden Drum: https://goldendrum.com/attend/fees-and-payment

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.