
Ako tokom uskršnjih praznika svratite u neki od lokala u kojima se služi „Julius Meinl“ kafa i uz poručeni espreso dobijete vaučer za još dve besplatne kafe, znajte da se to isto događa u hiljadama kafića po Evropi. Jedan od najstarijih brendova kafe, bečki „Julius Meinl“, ovim malim gestom poželeo je da poslovnim partnerima i ljubiteljima dobre kafe javno kaže – hvala! Hvala za poverenje, odanost i sve lepe male trenutke koji dolaze uz šoljicu kafe, hvala na prvih 160 godina! „Julius Meinl“ ove godine obeležava impresivan jubilej – 160 godina postojanja i tim povodom želi da nas podseti na jednostavna dela zahvalnosti. U novoj studiji kompanije „Julius Meinl“ 4.000 ispitanika iz cele Evrope govorilo je o trenucima koji im najviše znače i otkrilo da je izgovaranje „hvala“ jedan od najlepših gestova.
„Filozofija brenda ’Julius Meinl’ je da učestvuje u stvaranju malih, značajnih trenutaka u životu svakog od nas. Verujemo da nam je potrebno više radosti i saosećanja, i otuda ovakva kampanja i želja da širimo ljubaznost. Čak 80 odsto ljudi je u našoj studiji kao gest zahvalnosti i pažnje prepoznalo ono – ’ajde da popijemo kafu’“, kaže Goran Javorac, generalni direktor kompanije „Julius Meinl“.
Dve godine krize na tržištu, velikih udaraca za ugostiteljstvo, recesija u najavi. Kome biste vi poželeli da kažete „hvala“?
Hvala zaposlenima i poslovnim partnerima, i to veliko hvala. Naši glavni ciljevi su bili da sačuvamo zdravlje zaposlenih ali i kako da pomognemo kupcima koji su bili pod velikim pritiskom. Rezultat je da su nam i zaposleni i kupci ukazali veliko poverenje i to i dalje čine.
Naše navike su kad je kafa u pitanju specifične. Kakve su se promene dogodile od kad „Julius Meinl“ posluje kod nas?
Kvalitet lokala koji se otvara je sve viši, ponuda je sve modernija, ona prati ideju da je Srbija, a posebno Beograd, turistička destinacija koju obeležava vrhunska ugostiteljska usluga. Ima fantastičnih lokala i posebno sam ponosan na to što su neki od njih naši partneri. Viši nivo ponude traži viši nivo usluge i kvaliteta i to je prostor u kom mi dobro plivamo. Svaki vrhunski lokal mora imati vrhunsku kafu, tu ugostitelji ne smeju da prave greške.
A koliko se promenio naš ukus?
Kod nas se oduvek mnogo pije kafa ali do pre desetak godina ona je bila, u najmanju ruku, sumnjivog kvaliteta. Globalni igrači na tržištu, poput nas, uticali su i na naše partnere ali i na krajnjeg konzumenta. Generalno svi umemo da kažemo „idemo tamo, imaju dobru kafu“.
Nova ekonomska kriza je pred nama i već je osećamo kroz inflaciju. Šta je vaša poruka poslovnim partnerima?
Da ćemo da preguramo i ovu krizu. Nažalost, imamo iskustva, za razliku od ostalih naroda u Evropi, ali ono će nam sada dobro doći. Mislim da globalizacija trpi izazove, pre svega zbog prekinutih lanaca snabdevanja ali i zbog stagflacije koja je sada već očigledna. Možemo očekivati i veće logističke probleme i oscilacije cena, ali bitno je da svi reagujemo brzo i da se prilagođavamo novim uslovima. To verovatno znači da će i cene ugostiteljskih usluga da se menjaju i približe onima koje smo viđali u Evropi pre početka pandemije. Naš narod je snalažljiv i brzo se snađe. Zato ne sumnjam da ćemo i iz ovih novih izazova da izađemo kao pobednici.
„Julius Meinl“ – kultura dobre kafe
„Julius Meinl“ spada u top tri brenda kafe u premijum gastro kategoriji u više od 70 zemalja sveta. Svake sekunde popiju se 63 šoljice „Julius Meinl“ kafe.
Više od 100 kafea u Srbiji učestvuje u širenju talasa ljubaznosti
Kampanju „Reci hvala“ podržalo je više od stotinu lokala u Srbiji. Uz naručeni espreso u odabranim lokalima od 20. do 24. aprila dobićete i vaučer za dva na račun kuće i „Julius Meinl“. Proverite spisak lokala na sajtu kompanije (juliusmeinl.com ) i budite i vi deo ove kampanje.

