Na ovogodišnjem međunarodnom festivalu Golden Drum 2024. agencija McCann Skopje proglašena je za najbolju agenciju u Adriatic regionu, dok je McCann Worldgroup proglašena najboljom agencijskom mrežom.
McCann Skopje dobila je dve prestižne nagrade: srebrnu u kategoriji kreativna efektivnost i bronzanu u kategoriji OOH, obe za kampanju “Start up package” realizovanu za klienta Halkbank Makedonija.

Bojan Kočovski, direktor agencije McCann Skopje sa timom
Bojan Kočovski, direktor agencije McCann Skopje izjavio je da je ova nagrada dokaz posvećenosti i kvaliteta naših timova, kao i sposobnost kreiranja jedinstvenih komunikacijskih rešenja, dodajući da ovo priznanje dodatno potvrđuju agencijsku viziju da bude najpoželjniji komunikacijski i kreativni partner.
Maja Antić, CEO I&F Mediabrands i Adriatic Advertising u okviru koje posluje agencija McCann Skopje pridružila se čestitkama agencijskom timu i klijentu na ostvarnom uspehu ističući da je to rezultat odnosa poverenja sa klijentom što predstavlja dodatnu motivaciju za stalno unapređenje agencijskog kreativnog rada I komunikacija.
McCann Skopje deo je globalne agencijske mreže McCann Worldgroup koja posluje u preko 120 zemalja.





