I štovani će kolega Boris Rašeta u ovom broju Nedeljnika, u sjajnom tekstu o ljubavi i mržnji između Srba i Hrvata, upotrebiti tu sintagmu. Guilty pleasure. To je ono u čemu uživate iako znate da ne bi trebalo, iako se nećete time pohvaliti u kafani; to zadovoljstvo je pomalo sramota, i bolje je da ostane tako.

Imam da izjavim, unapred i naširoko, da ja uopšte ne osećam guilty pleasure. Uopšte, a posebno ne kada izbindžujemo četiri epizode ubedljivo najvećeg i najpopularnijeg rijalitija koji je Netflix ikad osmislio.

Da, ja gledam „Love is Blind“, i šta ćemo sad? Koliko to menja ono što mislite o meni? Želite li da razgovaramo o tome? Želite li da vam pričam o „Love is Blind“? Ili biste radije – a znam da biste radije – samo da u ove decembarske dane skuvate čaj ili toplu čokoladu ili šta već trošite kada je napolju smogčina, i pustite deset muškaraca i deset žena da pronađu svoju srodnu dušu?

O, ne brinite, znamo koliko je „Ljubav je slepa“ zapravo glup šou. I da je apsurdan. I da je lažan, baš kao što je i svaki rijaliti lažan (ako niste znali, 95% svih učesnika svih rijalitija nisu „obični ljudi“ koji su se prijavili da bi im se promenio život, da bi zaradili novac ili se zaljubili. Uglavnom ih hedhantuju zato što imaju veliki broj pratilaca na društvenim mrežama ili ih vrbuju u klubovima zbog toga što izgledaju kako izgledaju), i da je manipulativan, i da je toksičan, i da govori jako loše o današnjem trenutku. I o vama – nama – koji gledate.

Za one koji imaju tu sreću da nikada nisu čuli za „Love is Blind“, evo sižea: tokom deset dana, po deset muškaraca i žena „dejtuje“, po principu svako sa svakim (dvokružno, kao nekad u Ligi šampiona!), razgovaraju o sebi i svojim snovima, i pokušavaju da nađu srodnu dušu. Ne za izlazak u kafić, nego za brak: ukoliko „kliknu“, pa se isprose, Netflix im prvo plaća pet dana na nekoj egzotičnoj destinaciji, a onda još deset dana zajedničkog života; u tom periodu već će upoznati rodbinu, popiti piće sa taštom i tastom i šokirati ih svojom odlukom da se uzmu posle manje od mesec dana poznanstva.

Gvint je, naravno, u onih prvih deset dejtova: naši golupčići moraju da se isprose, a da nikada nisu videli jedno drugo. Između njih je neprobojni zid, ali i načelna zabrana produkcije da se priča o bilo čemu što bi moglo da uputi na njihov izgled.

CEO TEKST PROČITAJTE U NOVOM BROJU NEDELJNIKA KOJI JE OD ČETVRTKA, 25. DECEMBRA, NA SVIM KIOSCIMA I NA NSTORE.RS

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.