
Kompanija Kaspersky je prema IDC izveštaju proglašena za kompaniju koja je sinonim za online bezbednost i sa rastućim poslovanjem u Latinskoj Americi, Aziji i META. Udeo u tržištima odražava se na sve B2B proizvode, uključujući i krajnje korisnike.
Međunarodna korporacija za podatke (IDC) pomaže IT profesionalcima, izvršnim direktorima i investitorima da učine svoje poslovanje otpornijim na sajber napade pružanjem pouzdanih i relevantnih informacija o IT bezbednosnim rešenjima. Njihovi godišnji izveštaji omogućavaju donosiocima odluka da se kreću velikim tržištem sajber bezbednosti i procene potencijal njegovih proizvoda.
Ove godine u izveštaju o tržišnom udelu IDC-a se pominje da je Globalna inicijativa za transparentnost pomogla kompaniji Kaspersky da se suprotstavi spoljnim mišljenjima, proširi portfolio proizvoda kompanije, ali i da se uspešno nosi sa geopolitičkim izazovima na većini tržišta u 2022.
Eksperti su takođe istakli da je, uprkos spoljnim okolnostima, kompanija nastavila da razvija svoje proizvode.
„Počastvovani smo što je IDC primetio naše ulaganje u Endpoint Security tržište u tako nestabilnom trenutku. Kaspersky uvek želi da razvije rešenja koja će zadovoljiti potražnju tržišta i učiniti poslovanje bezbednim čak i u nepredvidivim okolnostima. Da bismo garantovali visok kvalitet i pouzdanost naših usluga, nastavljamo da pružamo odlična rešenja i osiguravamo transparentnost svih operativnih procesa”, istakao je Andrej Efremov, direktor za razvoj poslovanja kompanije Kaspersky.



