
U hotelu Radisson Collection u Beogradu je 28. maja 2025. održana Redovna izborna skupština Međunarodnog udruženja za marketinške komunikacije (IAA Srbija).
Tokom sednice članovi su upoznati sa Izveštajem o radu za period 2023–2025, odnosno finansijskim izveštajem, nakon čega je usledilo izjašnjavanje članova Asocijacije. Tajnim glasanje izabrano je novo rukovodstvo, koje će upravljati IAA u periodu od juna 2025. do juna 2027. godine.
Izabrani su:
Predsednica, Tanja Petrović, marketing konsultantkinja
Članovi Upravnog odbora :
- Marijana Agić Molnar (CEO Direct Media)
- Nataša Đurđević (Docent, Fakultet za menadžment Univerzitet Metropolitan)
- Iva Đurković (Managing Director Luna\TBWA, OMD)
- Ljubiša Egelja (Direktor marketinga i komunikacije, OTP banka)
- Nataša Filipović (Managing Director Ovation BBDO)
- Đorđe Janković (Managing Partner & Creative Director Friday Finally)
- Goran Jankuloski (Managing Partner Žiška)
- Predrag Kurčubić (Generalni direktor Ipsos Strategic Marketing)
- Andreja Milkić (Group Account Director Leo Burnett)
- Bojana Novaković (Direktor prodaje Alma Quattro)
- Katarina Pribićević (Co-managing Director McCann Beograd)
- Žarko Sakan (Managing Partner New Moment New Ideas Company Balkans).
Prema Statutu, novi Upravni odbor će članovima Asocijacije u narednom periodu predstaviti svoj plan rada.


