Kompanija Dreame Technology, globalni inovator u rešenjima za pametni dom, objavila je rast prihoda u periodu od januara do  jula 2025. od 140% u odnosu na isti period prošle godine, u Centralnoj i Istočnoj Evropi (CEE) i nordijskom regionu. Kompanija je takođe na sajmu IFA u Berlinu predstavila svoj najambiciozniji portfolio do sada, sa 22 linije proizvoda, uključujući 15 potpuno novih kategorija.

Dreame je brzo postao lider u tehnologiji robotskih usisivača, obezbedivši prvo mesto po udelu na tržištu kada su u pitanju prihodu u RVC kategoriji zaključno sa junom 2025, i to u Poljskoj (48,5%), Danskoj (45,1%), Švedskoj (38,8%) i Finskoj (35,3%). Rast kompanije pokreću stalne inovacije, pouzdana korisnička podrška i širenje lanca maloprodaje – Dreame proizvodi su dostupni na više od 6.000 prodajnih mesta širom sveta. U Evropi, Dreame ove godine otvara sedam flagship prodavnica, uključujući i prodavnice u Varšavi i Stokholmu.

Brzi rast Dreame brenda u Evropi podstiču tri ključna faktora:
• Kontinuirane inovacije za rešavanje stvarnih potreba korisnika – Od dvostrane Robotic Flex ruke koja čisti uglove i teško dostupna mesta sa gotovo 100% pokrivenosti, do ProLeap sistema koji pomaže usisivačima da prelaze pragove, Dreame donosi tehnologije prilagođene evropskim domovima.
• Snažna strategija koja podrazumeva više kanala komunikacije – Kombinovanjem e-trgovine, partnerstava sa vodećim trgovcima, lokalizovanog marketinga i prilagođenih mreža servisa, brend obezbeđuje široku dostupnost i brzo gradi poverenje potrošača.
• Pouzdana korisnička podrška sa dugoročnom garancijom – Svi flagship robotski usisivači dolaze sa trogodišnjom garancijom, uz podršku 10 servisnih centara širom Evrope, velikog korisničkog tima koji je ove godine proširen za 250% i multikanalnu podršku.

Na sajmu IFA 2025, Dreame predstavlja sveobuhvatnu viziju povezanog doma u skladu sa svojom krilaticom da Dreame tehnologija čini život iz snova mogućim.

Izdvajamo:
• Aqua10 Ultra Roller Complete, robotski usisivač sa mopom za samostalno čišćenje koji se samostalno čisti već tokom brisanja poda i poseduje TrackSync™ sistem sa vrućom vodom, za higijensko i visokotemperaturno čišćenje uz minimalnu potrebu dodatnog održavanja uređaja.
• Matrix10 Ultra, prvi na svetu robotski usisivač sa više mopova koji se automatski menjaju – poseduje tri tipa mopova za različite prostorije.
• H15 Mix Wet & Dry Vacuum, koji nema kablove i idealan je za velike domove.

Na ovogodišnjem IFA sajmu, Dreame takođe predstavlja sveobuhvatni pametni ekosistem koji omogućavaju veštačka inteligencija, robotika i IoT tehnologije, a koji obuhvata razne aktivnosti od čišćenja do kuvanja, pranja veša i kontrole vazduha u postoriji. Putem jedne Dreame aplikacije, korisnici mogu jednostavno da upravljaju uređajima različitih kategorija kao što su X-Wind klima-uređaji sa robotskim protokom vazduha od 126° za ravnomernu udobnost u prostoriji, Z-Wind uređaji dizajnirani da se uklapaju u svaki dom i da pružaju protok svežeg vazduha, Z6000 Pro mašine za sudove sa 360° HydraFlow sistemom čišćenja za besprekorne rezultate, FizzFresh™ frižideri koji omogućavaju produženu svežinu hrane, kao i A3 AWD kosilica, sa AI navigacijom i naprednim obrezivanjem ivica.

„Naša misija je da osnažimo ljude tehnologijom koja svakodnevni život čini jednostavnijim i pametnijim,“ rekla je Ana Wang, direktorka za zemlje Centralne i Istočne Evrope i nordijski region. „Evropa je naše najbrže rastuće tržište uvek otvoreno za naše najhrabrije inovacije.“

Sa vrhunskim odeljenjima za istraživanje i razvoj, više od 6.300 globalnih patenata i brzom ekspanzijom u maloprodaji, Dreame se pozicionira kao vodeći brend u oblasti povezanog doma.

Za više informacija o Dreame proizvodima, lokalnoj dostupnosti i promotivnim ponudama, posetite veb stranicu kompanije, Facebook ili Instagram profil, ili se obratite ovlašćenim distributerima širom Srbije.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.