
Treći talas društveno-odgovorne kampanje „Nema cenu“ organizuje se od petka 28. novembra do srede, 31. decembra
U prva dva talasa kampanje radilo se na podizanju svesti o prevenciji karcinoma dojke i prevenciji melanoma. Idea Marketi tada su za donacije institucijama prikupili više od 1,5 miliona dinara.
Treći talas kampanje počinje na samom kraju novembra, kao nastavak globalne kampanje Movember, upravo sa ciljem da se dodatno podigne svest o prevenciji raka testisa i prostate.
Glavna poruka ove akcije biće „Bolje PIP nego RIP“ sa ciljem da na provokativan i konkretan način zainteresuje i uključi one koji su najugroženiji ali i širu javnost, te da svako od nas da svoj doprinos razvoju kulture preventivnih pregleda.
Mehanizam kampanje je takav da će u 20 odabranih IDEA, Roda i Mercator prodavnica u Srbiji u ponudi biti posebno dizajnirana kutija u kojoj će se nalaziti dva jajeta. Svaki kupac imaće mogućnost da odabere iznos od 200, 500 ili 1.000 dinara, koji će kupovinom tih jaja donirati izabranim odeljenjima urologije bolnica u Srbiji.
Ceo iznos koji bude prikupljen kroz ovu kampanju biće doniran odabranim odeljenjima urologije, u bolnicama u Srbiji.


