Agencija Drive od sada će poslovati pod imenom *DRV. Promena imena praćena je promenom koncepta i načina poslovanja, tako je agencija *DRV full sevice kreativna agencija sa dubokim korenima u digitalu i  širokim repertoarom stručnosti, uključujući kreativne, dizajnerske, brend strategije, digitalne i 360 komunikacione platforme i produkciju. Sve ovo praćeno je promenom „načina razmišljanja“ pa je težnja agencije *DRV da bude izazivač, odnosno, “challenger”, agencija koja svojim radom, kreativnošću, rešenjima, projektima i kampanjama stvara ideje koje izazivaju brendove, ljude i kulturu.

“Mi kreiramo ideje koje izazivaju, a kreiramo ih za brendove koji su, i sami, izazivači. ​Znamo da postoje brendovi i ljudi koji, kao i mi, ne pristaju na status kvo. Takođe, znamo da nije uvek lako, da je ponekad potrebno malo više hrabrosti, inspiracije, podrške i malo više pravih pitanja. Mi smo tu da postavimo pitanja jer želimo da promenimo ustaljene načine razmišljanja. ​Verujemo da stvari mogu biti drugačije, hrabrije, nove i neočekivane i da najbolje ideje nastaju van zone komfora. ​Mi stvaramo u toj zoni i tu želimo da vodimo brendove. U zoni izazova, u kojoj kreativnost čini razliku i stvara uspeh” rekla je povodom ove promene Danka Trbojević, direktorka agencije *DRV.

Novi pristup agencije podrazumeva tri ključna principa u pristupu poslu kako bi bili efikasni:

izazov, ne samo u odnosu na klijenta, nego pre svega u odnosu na sebe,

posvećenost idejama koje ostvaruju uticaj na društvo, nezavisno od medijskog kanala ili formata,

i na kraju, ali ne i poslednje, agilno upravljanje procesima koji omogućava timovima da rade efikasnije i fleksibilnije.

*DRV – drv.agency  je spreman za izazove, da li ste spremni da budete izazvani?

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.