Rok za završetak radova, shodno instrukcijama Predsedništva, skraćen na 31. decembar 2024. godine, konstatuje se u aneksu izveštaja, kako je pročitao Obradović.
„Ovaj dokument je zvaničan i zaveden, koji je sačinila Infrastruktura Železnice, koji je usvojila Skupština ovog preduzeća i koji je dat Vladi na usvajanje. Ovaj izveštaj je usvojen dan uoči pada nadstrešnice. u njemu se priznaje i potpisuje da je projekat rađen prema instrukcijama iz Predsedništva i da su rokovi skraćeni po instrukcijama iz Predsedništva. Znamo da Predsedništvo nema nikakvu zakonsku nadležnost nad ovim. Ovim Infrastruktura priznaje da je radila nezakonito“, ocenio je Obradović.
On je dodao da ga „čudi kako se time Tužilaštvo nije do sada pozabavilo, da nije pozvalo Zoranu Mihajlović, Ivicu Kojića iz Predsedništva da objasne“.
Prema rečima članova Anketne komisije, u izveštaju se eksplicitno pominje nadstrešnica, iako su i predsednik Srbije Aleksandar Vučić, i tadašnji ministar Goran Vesić i Infrastruktura železnice i kineski izvođači radova tvrdili da nadstrešnica nije rekonstruisana.
Snežana Paunović, javni tužilac Višeg javnog tužilaštva u Beogradu u penziji smatra da se na osnovu ovih činjenica može formirati novi predmet ili da se pridruži delu predmeta koji je otvoren u Novom Sadu.
„Iz ovog dokumenta vidi se da je pruga otvorena i pre nego što je najavljeno da će biti otvorena. Ali ako znamo da ni zakon o javnim nabavkama, ni zakon o planiranju i izgradnji, ni Zakon o obligacionim odnosima, ni pravilnik Infrastrukture. Tu ima krivičnog dela iz oblasti službene dužnosti“, zaključila je Paunović.






Kolibri
Kako vas nije sramota da toliko lažete?
Srdjan
Па хапсите Зорану, није јој први пут! И она је НАТО блокадер Српског развоја
Anonimus
Krajnje je vreme da neko odgovara za 16 izgubljenih živita. Zašto, stradali ni krivi ni dužni. Odgovornost.