
Leto je u punom jeku, temperature rastu, ali pravo osveženje nudi nam Aspall Pip & Wild, potpuno novi sajder koji donosi idealnu ravnotežu voćne svežine, lagane penušavosti sa 4% alkohola. Stvoren da se degustira bez žurbe, ovaj napitak nudi više od ukusa – nudi doživljaj.
Iza brenda Aspall stoji 300 godina tradicije proizvodnje sajdera u Engleskoj, a u spoju tradicije i inovativnosti, Aspall Pip&Wild stvoren je proizvod koji pomera granice očekivanog.
Dva osvežavajuća ukusa – za svaki letnji trenutak
Pip & Wild dolazi u dva pažljivo odabrana ukusa:
Pip & Wild Jabuka – klasična nota koja pruža savršenu ravnotežu između kiselkastog i slatkog, podsećajući na pravi tradicionalni engleski sajder.
Pip & Wild Malina – vibrantan, razigran ukus koji spaja pun voćni ukus sa osvežavajućom kiselošću, idealan je za večernja druženja pod otvorenim nebom ili vikend opuštanja.
U oba slučaja, iskustvo je lagano, voćno i neodoljivo penušavo – savršeno za letnje dane, duge večeri i opuštene trenutke sa društvom.
Piće za savremenog hedonistu
Aspall Pip & Wild je više od sajdera – to je lifestyle izbor za urbanu, savremenu publiku koja zna šta želi. To je piće koje se pije uz led, u visokoj vinskoj čaši. Osvežava, opušta i ne sputava – zato što letnji dani i večeri zaslužuju takvu lakoću.
Za generacije koje biraju drugačije
Sajderi su poslednjih godina postali sve popularniji širom Evrope, a sada i kod nas zauzimaju značajno mesto u izboru potrošača ne samo leti, već i tokom cele godine. Aspall Pip & Wild se obraća onima koje traže piće sa karakterom i onima koji žele slobodu da uživaju bez posebnog povoda.
Istraživanja pokazuju da potrošači sve više traže pića koja prate njihov stil života – lagana, prirodna, ali i dovoljno posebna da ih požele podeliti s prijateljima. Aspall Pip & Wild je upravo takav.
Osveženje ovog leta – širom Srbije
Aspall Pip & Wild je ovog leta dostupan širom Srbije – u supermarketima, barovima i na letnjim festivalima. Brend prate i brojne aktivacije, promocije i osvežavajuće kampanje, kako bi se približio što većem broju potrošača i pozvao ih da otkriju čari sajdera.




