Na ovogodišnjoj UEPS ceremoniji, New Moment New Ideas Company je poneo priznanje Agencija godine. Ova nagrada potvrđuje višedecenijsku poziciju agencije među najvažnijim nosiocima kreativne prakse u Srbiji i regionu, ali i ideja koje traju duže od jednog ciklusa, trenda ili formata.
Pored centralnog priznanja večeri, New Moment je ove godine ukupno osvojio 17 UEPS nagrada – četiri zlatne, šest srebrnih i sedam bronzanih, u kategorijama koje obuhvataju društveno odgovornu komunikaciju, integrisane kampanje, kreativnu efikasnost, brend PR, kao i projekte u oblasti kulture, finansija i maloprodaje. Među nagrađenim radovima izdvajaju se kampanje realizovane za Delhaize Serbia („Iz prve ruke“, „Savršene nesavršenosti“), Carlsberg Srbija („Uncool Friend“), Yettel Bank („Bank MAX“, „FIKS kredit“), Procter & Gamble („Kaže se menstruacija“). Nagrađeni su i projekti u kulturi za Beogradsku filharmoniju („Krešendo“) i Pozorište Duško Radović („Večernja scena“). Ovaj rezultat govori o širini kreativnog delovanja, ali još više o idejama koje umeju da menjaju oblik, a da ostanu prepoznatljive po stavu, doslednosti i snazi poruke.
„UEPS priznanje Agencija godine za nas je potvrda vrednosti u koje verujemo od samog početka, da ideja vredi više od svake valute. Nagrade koje smo dobili nisu cilj same po sebi, već rezultat dugoročnog ulaganja u kreativnost koja ima smisao, odgovornost i kontinuitet. Nastavljamo da gradimo New Moment na tim temeljima, dosledni uverenju da dobre ideje uvek pronalaze svoj put“, izjavio je Žarko Sakan, Managing Director agencije New Moment.
U osnovi nagrađenih radova nalazi se pristup koji New Moment neguje decenijama, da dobra ideja nije ona koja samo privuče pažnju, već ona koja opstane, pokrene, ostavi trag i postane deo kulture.
„Priznanje Agencija godine za nas ima posebnu težinu u trenutku kada proslavljamo četrdesetu godišnjicu New Momenta. Četiri decenije rada obeležene su stalnom spremnošću na promenu, učenjem i preispitivanjem sopstvene uloge u industriji koja se neprestano menja. I uprkos svim transformacijama tržišta, tehnologija i formata, ostali smo dosledni Sakijevoj viziji da ništa nije ostvareno dok prethodno nije odsanjano“, izjavio je Lazar Sakan, CEO agencije New Moment.
Tokom godina, New Moment je izrastao u regionalnu mrežu stručnjaka različitih profila, okupljenih oko zajedničkog uverenja da je komunikacija prostor u kome se prepliću strategija i umetnost. Upravo taj spoj omogućio je da se kreativni rad New Momenta prepoznaje ne samo kroz nagrade, već i kroz dugoročne odnose sa klijentima i trajan uticaj na komunikacionu kulturu u regionu.
Sa priznanjem Agencija godine i u susret četrdesetoj godišnjici postojanja, New Moment ulazi u naredni period sa istom ambicijom s kojom je i započeo, da stalno iznova pomera granice i potvrđuje da su dobre ideje uvek aktuelne.



