Obeležavajući svoj 65 rođendan, pod sloganom “65 godina mladi”, Udruženje za tržišne komunikacije Srbije proglasilo je pobednike  ovogodišnjeg konkursa. Upriličena je i retrospektivna izložba kojom su sažeti ključni događaji iz višedecenijskog trajanja.  

Žiri koji je brojao 33 člana iz redova agencija, oglašivača i stručnjaka iz akademske zajednice, kao i kolega iz regiona, imao je priliku da pogleda zaista impresivan broj radova, što govori u prilog stabilnosti srpske advertajzing scene, koja uprkos nimalo lakim okolnostima i dalje ima snage i energije da stvara kvalitetnu komunikaciju i da otkriva nove forme, prilagođene realnosti. Kao posebna vrednost izdvaja se napor agencija da samoinicijativno realizuju CSR kampanje na važne društvene teme kojima animiraju javnost za snažniju podršku.

Dobitnik UEPS-ovog  Grand Prix-a za 2025. godinu je kampanja TVOJE TELO JE UMETNIČKO DELO, agencije NEXTGAME DIGITAL, rađena za Narodni muzej Srbije koja je dobila najvišu prosečnu ocenu žirija. 

Sa najviše osvojenih bodova odnosno nagrada UEPS-ova agencija godine je New Moment New Ideas Company, koja drugi put osvaja ovo priznanje, a UEPS-ov oglašivač godine postala je  kompanija Delhaize Serbia.

 

UEPS – dodela nagrada Ivana Todorović

 

Podsetimo, ovo prestižno priznanje ranije su dobili Communis, New Moment New Idea Company, Ovation BBDO, McCann Beograd i Leo Burnett. Prethodnih godina, nekoliko puta uzastopno Oglašivač godine bio je A1 Srbija (ranije VIP Mobile), potom Jaffa d.o.o., Telenor Banka, Grand prom d.o.o. , Mastercard i Hemofarm fondacija.

Tokom svečanosti  UEPS je najavio Young Lions Srbija za 2026. godinu i pozvao mlade kolege da uzmu učešća, kao i kompanije da podrže ovaj festival i kroz njega mlade stvaraoce.

Na svečanosti je predstavljen pobednik konkursa za vizuale jubileja Vukašin Trajković koji je dodelio nekolicinu priznanja.

Povodom 65 rođendana  pripremljena je  izložba o UEPS-u u kojoj su sažeti ključni momenti – od prve izložbe ispred Doma sindikata 1960. godine do danas.  Glavni inicijator i pokrovitelj bio je Viktor Nikolić, član Upravnog odbora, čija je kompanija Beoexpo System bila produkcijski i tehnički realizator izložbe. Izložbu je autorski osmislio i pripremio Mugdim Šehalić.

Učesnike i goste je pozdravila Marija Matić, predsednica Upravnog odbora UEPS-a, koja je naglasila vrednost trajanja i zajedništva, a predsednica žirija Maja Radak osvrnula se na ovogodišnju produkciju. 

Program je vodio Darko Crnogorac, Stand Up komičar, a među gostima su bile legendarne zvezde rock’n’rolla braća Jelić.

Ovu svečanost su podržale mnoge agencije koje su uložile mnogo kreativne energije u pripremu kao i mnogi Prijatelji događaja. Njihova imena su bila deo ukupne scenografije.

Industrija živi i radi, uprkos izazovima – to bi u najkraćem mogao biti zaključak sumiranja rezultata ovogodšnjeg konkursa, zaključno sa svečanom dodelom priznanja koja je protekla u sjajnoj atmosferi u Dorćol Platz-u. U svojoj 65 godine dugačkoj tradiciji, Udruženje je još jednom imalo priliku, čast i zadovoljstvo da sumira ovogodišnje aktivnosti naših kolega, verifikovanih na redovnom godišnjem konkursu, potvrđujući vrednost i samog festivala, jedinog nacionalnog festivala industrije u Srbiji, ali i zajedništva oličenog u ovoj asocijaciji.

Spisak dobitnika možete pogledati ovde.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.