Povodom predstavljanja Viberove nove funkcije “brendiranih ključnih reči” (branded keywords) u Srbiji, aplikacija Rakuten Viber potvrđuje da privatnost i bezbednost platforme ni na koji način nije kompromitovana uvođenjem ove inovativne funkcionalnosti. Brendirane ključne reči se aktiviraju isključivo u uređaju korisnika – na sličan način kada se ukuca poruka “Srećan rođendan” i pojavi prateća prigodna slavljenička animacija. U slučaju da korisnik ukuca reč koja je identična izabranim brendiranim ključnim rečima, ona biva obojena na ekranu korisnikovog uređaja – i animacija, odnosno u ovom slučaju tematsko CTA dugme, biva aktivirano ako korisnik to izabere da učini slanjem poruke ili klikom na dugme. 

U skladu sa ovim činjenicama, bezbednost i diskrecija komunikacije korisnika na Viberu ostaju u potpunosti primenjene i aktivne u svakom trenutku. Potpuna enkripcija (sa-kraja-na-kraj) za sve 1-na-1 prepiske, grupne prepiske i privatne razgovore –  automatski aktivirana kao standard aplikacije –  ostaje primenjena na svim nivoima komunikacije. Rakuten Viber ili bilo koji brend koji koristi opisanu funkcionalnost u svojoj kampanji ni na koji način nije u mogućnosti da pristupi bilo kojoj korisničkoj poruci. 

Rakuten Viber i partneri redovno i sa posebnom pažnjom prate i komentare i preporuke njihovih korisnika sa ciljem pružanja najvišeg nivoa usluga zasnovanih na najprimenljivijim i korisnim tehnološkim rešenjima u potpuno bezbednom i sigurnom okruženju. Sa ciljem pružanja pozitivnog korisničkog iskustva, Rakuten Viber i ProCredit Banka su odlučili da umanje broj brendiranih ključnih reči i adaptiraju sadržaj CTA dugmeta kako bi se pojavljivale ređe u njihovim prepiskama. Praktični elementi kampanje pritom ostaju aktivni za korisnike koji bi mogli biti zainteresovani za ponudu banke.

Privatnost korisnika je od osnovnog značaja za Rakuten Viber, i njihove lične prepiske će uvek biti u potpunosti bezbedne. Primena politike privatnosti potvrđena je izdavanjem Sertifikata Tipa II SOC 2 od strane Američkog instituta sertifikovanih javnih beležnika (AICPA) i zvaničnim partnerstvom sa Evropskom Unijom kroz Zvanični kodeks ponašanja EU. Utemeljen na privatnosti i bezbednosti, Rakuten Viber i ovom prilikom potvrđuje da će brendirane ključne reči i ostale korisne, zabavne i inovativne funkcionalnosti i dalje biti na usluzi milionima dnevnih aktivnih korisnika u Srbiji – sa dužnom odgovornošću, pratećim obavezama i zahvalnošću na poverenju.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.