Organizatori Pesme Evrovizije su na zvaničnom sajtu objavili da će od danas Pesma Evrovizije „zasijati u novom ruhu“, jer dobija „svež i moderan“ vizuelni identitet povodom 70 godina postojanja ovog takmičenja.
Sledeće godine Pesma Evrovizije obeležava sedam decenija pod sloganom United by Music.
Kako su najavili, to je „jubilej vredan proslave – 70 godina pričanja svake Bajke kroz nezaboravni Refren. A zahvaljujući pobedi JJ-a u Bazelu 2025. sa pesmom Wasted Love, ovo veliko slavlje održaće se naredne godine u Austriji“.
„U susret Evroviziji 2026 planiramo da bacimo svetlo na našu prošlost, proslavimo sadašnjost i zavirimo u budućnost. Sedamdeset godina obeležićemo u prepoznatljivom evrovizijskom stilu, a sve počinje ovde – predstavljanjem našeg novog, šarenog vizuelnog identiteta“, poručuju organizatori.
POJEDNOSTAVLJEN U POZNATO EVROVIZIJSKO SRCE
Logo Evrovizije je, prema njihovim rečima „osvežen nakon prepoznatljivog rukom pisanog dizajna iz 2004, dorađenog 2014“.
„Sada je logo pojednostavljen u jedinstven znak, ali sa jednim, svima poznatim elementom u centru – onim neizostavnim evrovizijskim srcem, koje kuca jače nego ikad“, podsećaju oni.
Uz osveženi logo stiže, kako navode, i novi samostalni simbol: „Kameleonsko srce“.
„Ono predstavlja emotivni kompas Pesme Evrovizije, sposobno da upija kulturne uticaje, muziku i pokret. Može da se prilagođava identitetu zemlje domaćina, individualnosti izvođača ili određenoj temi. Ali, bez obzira na oblik koji poprimi, Evrovizija će uvek dolaziti iz samog srca“ pojašnjavaju oni.
70. SRCE = 7O SLOJEVA
Organizatori najavljuju da će gledaoci moći da vide „mnogo više od ovog trodimenzionalnog srca“ u mesecima pred 70. izdanje najvećeg muzičkog spektakla uživo, koji se održava u Austriji sledeće godine.
Oni kažu da „prvi pogled na njega stiže sada – kroz otkrivanje našeg posebnog „70. simbola““.
„Naime, „70.“ srce sadrži 70 slojeva – po jedan za svaku godinu Pesme Evrovizije. Svaki sloj predstavlja po godinu u kojoj smo publici širom Evrope, a danas i sveta, donosili pesmu, sjaj i nezaboravne trenutke“, objašnjavaju oni.
MARTIN GRIN: USKORO JOŠ IZNENAĐENJA
Tim povodom oglasio se i direktor Pesme Evrovizije Martin Grin.
„Pesma Evrovizije je oduvek bila priča o evoluciji – muzičkoj, kulturnoj i kreativnoj. Ovo osveženje odaje počast 70 neverovatnih godina, a istovremeno vodi brend u uzbudljivu budućnost. Hrabra je, razigrana i puna srca – baš kao i samo takmičenje. Ponosni smo što ga predstavljamo svetu“, poručuje Grin.
Kako kaže Grin, „novi logo i vizuelni identitet osmišljeni su tako da budu jasniji na digitalnim platformama, da objedine sve naše projekte pod jednim okriljem i da zaštite brend na globalnom nivou, jer takmičenje nastavlja da privlači novu publiku širom sveta“.
„Kako se budemo približavali Pesmi Evrovizije 2026, sve više ćete viđati naš novi vizuelni identitet, a u mesecima pred nama stižu i nova iznenađenja, kao i detalji o svim aktivnostima kojima slavimo 70 godina zajedništva kroz muziku“, zaključuje Grin.




