Šta je zajedničko novinaru i uredniku Galebu Nikačeviću, ilustratorki Andrijani Vesović Zombijani i Nemanji Radičeviću, našem jedinom ekstremnom sportisti u kolicima?

Količina negativnih komentara sa kojim se svakodnevno suočavaju, i način kako izlaze na kraj sa hejterima.

Galeb Nikačević iza sebe ima skoro dvadeset godina iskustva u medijskoj industriji i mnogo više sa različitim oblicima hejta. Kao dete iz mešovitog braka često je bio maltretiran u detinjstvu, a hejt komentari nisu nestali ni danas, kada se ljudi ne ustručavaju da postuju ružne komentare o njegovoj boji kože. Galeb kaže da je odrastanje bilo teško. „Bio sam odbačen, usamljen, crna ovca generacije. Ali bio sam i ljut, željan da budem prihvaćen, da pronađem svoje mesto, ma koliko me to koštalo.“

Ilustratorka Andrijana Vesović aka Zombijana slavu je stekla u digitalnom svetu umetnosti zahvaljujući svojim duhovitim, ironičnim i šarmantnim ilustracijama. Online okruženje često ne prašta ni talenat ni različitost, pa su se tako mnogi hejt komentari ticali Andrijaninog izgleda.

„Dobijala sam komentare da sam Fredi Kruger kad sam imala ozbiljnih problema sa licem“, priseća se Andrijana.

Nemanja Radičević je naš jedini ekstremni sportista u invalidskim kolicima. Kada si različit, teško možeš da pobegneš od neke vrste odbačenosti… „S vremenom sam naučio jedan trik, njega hejteri slabo kapiraju. Trik kako se boriti protiv hejta. Kao i sa svime u životu – ideš srcem!“

Priče ovih mladih, uspešnih ljudi, koji se svakodnevno suočavaju sa različitim oblicima hejta, kao i uostalom većina ljudi u digitalnom svetu, preneo je Sprite. „U sezoni hejta, ostani fresh“ poručuje ovaj brend u svojoj globalnoj kampanji, kojom želi da podrži sve one koji su iskusili neki oblik „hejta“, neprihvatanja, negativnih komentara, želeći da ohrabri sve da svojim hejterima umesto negativnih komentara šalju ljubav, i to kroz zeleno Sprite srce. Jer hejterima je upravo to potrebno – ljubav.

Ovaj odvažan brend koji je podigao fokus na veliki društveni problem hejt komentara u digitalnom okruženju, pomerio je granice i pokazao kako možemo da se nosimo sa tamnom stranom društvenih mreža. Sprite staje snažno protiv negativnosti, maltretiranja, predrasuda, pružajući hejterima „osveženje“ u vidu ljubavi.

„Podržavajući različitost i pružajući podršku svima koji su se susreli sa vršnjačkim nasiljem i maltretiranjem na društvenim mrežama, novom Sprite kampanjom ‘Srce na hejt’ skrećemo pažnju upravo na taj veliki problem. Želeli smo da pokrenemo promene pre svega među tinejdžerima i mladima u svetu i Srbiji. Poruke koje prenosimo i koje čujete od Galeba, Andrijane, Nemanje, i mnogih drugih, bazirane su na istinitim komentarima na društvenim mrežama. Upravo zato je poruka na hejt toliko snažna. Ponosni smo što je slogan ‘Srce na hejt’ zaživeo u stvarnom životu, jer su nam se javljali mladi ljudi, ali i njihovi roditelji, koji su doživeli slično i koje je Sprite inspirisao da se suprotstave hejtu kom su izloženi“, rekla je Zorana Stanković iz Coca-Cole.

Kampanja „Srce na hejt“ u kojoj se pojavljuju stvarni ljudi koji su doživeli maltretiranje i nasilje na društvenim mrežama, ali i odbacivanje i predrasude okoline u realnom životu, prepoznata je kao jedna od najhrabrijih u poslednjih nekoliko godina. Brojni komentari podrške, dokazali su da je na hejt potrebno odgovoriti srcem, jer svima nam je potrebna upravo ljubav!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.