
Kompanija Beohemija, proizvođač deterdženata i proizvoda kućnehemije, koja posluje u okviru češke grupacije CE Industries, obeležila je 30 godina poslovanja. Uz prisustvo predstavnikakompanije, partnera, distributera, saradnika i medija, Beohemija je svečano označila ulazak u četvrtu deceniju rada.
„Trideset godina nije samo jubilej, to je i priča o istrajnosti, poverenju istalnom razvoju. Kao deo holdinga CE Industries, Beohemija je važanregionalni igrač u FMCG industriji, prepoznatljiv po kvalitetu proizvodai posvećenosti potrošačima. Iza nas su brojni izazovi koji su nas učinilijoš jačim. Naš uspeh ne bi bio moguć bez podrške potrošača, distributerai dobavljača sa kojima negujemo partnerske odnose. Jubilej je prilika ida postavimo temelje za još uspešniju budućnost i da ekskluzivno predstavimo našu himnu, jer ono što mislimo i u srcima nosimo. Poruka koju hoćemo da pošaljemo je da Beohemija nije firma, to je familija“, rekao je Roman Kratohvil (Kratochvil), Managing Partner CE Industries i CEO Beohemija.
Kompanija na tržištu Srbije posluje već pune tri decenije, a od 2021. deo je češkog investicionog fonda CE Industries. Najprepoznatljivija je po svojim proizvodima DUEL deterdžentu i DUEL omekšivaču za veš. Od samog početka poslovanja Beohemija je posvećena kvalitetu proizvoda i zadovoljstvu svojih kupaca, a važan segment predstavlja društveno-odgovorno poslovanje.
„Beohemija aktivno učestvuje i u društveno-odgovornim (CSR) aktivnostima i podržava lokalne zajednice kroz projekte kojerealizuje u saradnji sa organizacijama civilnog društva. Kontinuirano doniramo proizvode ugroženim kategorijamadruštva, a dodatno se doniraju i novčana sredstva od kupovinesvakog prodatog Duel tečnog deterdženta. Te donacije su podrškasamohranim majkama u Srbiji, a usmerene su i na osnaživanjeuniverzitetskog obrazovanja najuspešnijih studetkinja iz Bosne iHercegovine„, rekao je Kratohvil.
U svom poslovanju Beohemija aktivno primenjuje ekološke prakse– smanjenje upotrebe plastike i emisija CO2, kao i razvoj proizvodasa sirovinama iz obnovljivih izvora. U planu je plasiranje zelene, eco-friendly linije koja će dodatno doprineti održivomrazvoju.„Usmereni smo na upotrebu sirovina održivog porekla, reciklabilnu ambalažu i tehnologije koje štede energiju i predanoradimo na razvoju inovativnih proizvoda„, kaže Kratohvil.
Svoje proizvode Beohemija trenutno izvozi na tržišta 20 zemalja i ima organizovanu distribuciju na 12 tržišta regiona i Evrope. Ciljkompanije je dodatno jačanje pozicije na globalnom tržištu krozinovativne proizvode, održivu proizvodnju i strateško širenjeprisutnosti. Posvećenost kvalitetu, inovacijama i zadovoljstvupotrošača osnov je poslovanja kompanije Beohemija.
Kratohvil Srbiju vidi kao važnu bazu za širenje na nova tržišta, aBeograd smatra centrom ekonomskih i političkih inicijativa za ceoregion. „Srbija je međunarodno prepoznata kao država ZapadnogBalkana koja ima poseban značaj za saradnju i dalji napredak regiona. Mnoge inicijative koje su važne za region kreirane su upravo u Beogradu„, kaže on i dodaje da će održivi razvoj ostati u centru strategijeposlovanja Beohemije.





