Kao deo društveno odgovorne strategije, Lidl je u svojim hlebovima i pecivima prepoznao potencijal za mere osvešćene ishrane i zbog velike učestalosti korišćenja ovih prozvoda fokus stavio upravo na pomenutu grupu artikala.  Udeo soli u određenim hlebovima i pecivima koji su u stalnoj ponudi Lidl pekare smanjen je za čak 20 do 50 procenata, a ovaj način Lidl se svojom ponudom hlebova dodatno izdvojio na srpskom tržištu.

Na osnovu studije rađene u Evropskoj uniji, godišnje se po glavi stanovnika konzumira 3,5kg soli, dok se zdravim smatra gotovo upola manje – 1,8kg*. Zato je jedna od ključnih stavki Lidlove strategije za osvešćenu ishranu upravo smanjivanje udela soli u pekarskim proizvodima, pri tom zadržavajući ukus i kvalitet na koji su potrošači navikli.

 Osvešćena ishrana  

Među hlebovima koji u svom sastav imaju smanjeni udeo soli su između ostalog: tost hlebovi, domaći hlebovi, kao i ražani, kukuruzni i hleb sa semenkama. Iako su hlebovi primarna grupa proizvoda u fokusu, pažnja je posvećena i kiflama i somunima.

Lidl Srbija neguje svest o održivom poslovanju kao modelu budućnosti, preuzimajući odgovornost tamo gde poslovanje kompanije utiče na ljude i okolinu. Putem svojih 70 Lidl prodavnica, kompanija svakog dana nalazi put do trpeza velikog broja potrošača, zbog čega smatra da je važno da smanji negativne posledice koje proizvodnja, ali i konzumacija hrane može da donese.

Zdraviji i održiviji način života u Lidlu se podržava kroz pažljivo odabrani asortiman proizvoda, a prema Lidlovoj Politici nabavke. Osvešćena ishrana omogućava izbalansiranu ishranu, uz dodatno osnaživanje potrošača u donošenju odluka pri izboru hrane, kao i transparentnu komunikaciju i ponudu zdravijih i održivijih proizvoda.

Potrošači su svesni štetnosti prekomernog unosa soli, ali čini se da se pri konzumaciji i pripremi hrane najmanje obraća pažnja na pekarske proizvode u kojima je so takoreći „skrivena“, a ipak odgovorna za veliki dnevni udeo unosa.  Zato je smanjenje udela soli u pekarskim proizvodima naš prvi korak, a krajnji cilj nam je da do 2025. godine smanjimo utrošenu količinu soli koju potrošači konzumiraju kroz proizvode Lidlovih brendova za čak 20%“,  izjavila je Aleksandra Mirić ispred Lidlovog CSR odeljenja.

Višekratne kese za hleb

Sa ciljem obezbeđivanja održivije kupovine, Lidl je u svoju ponudu uvrstio i višekratne kese za hleb u svim svojim prodavnicama, čijom kupovinom potrošači direktno doprinose čuvanju resursa i očuvanju planete, jer nakon što potrošači jednom kupe vrećicu mogu je odneti kući, oprati i ponovo koristiti.

Ove višekratne vrećice napravljene su od 100% recikliranog poliestera, čime se zadovoljavaju principi održivog poslovanja i cirkularne ekonomije.

*Loreen Kloss, Julia Meyer, Lutz Graeve, Walter Vetter: Sodium intake and its reduction by food reformulation in the European Union – A Review, 2015., 24 World Health Organization: Salt Intake, 202

 

Tagovi

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.