Od početka svoje karijere, više od 25 godina Marijana je aktivna u industriji marketing podataka. Ona je marketing i data strateg, ekspert za kreiranje novih poslovnih rešenja koristeći raspoložive podatke, odnosno Data Science.

Karijeru je započela kao istraživač tržišta u tada vodećoj kompaniji za marketing istraživanja Mark-Plan, a nastavila u kompaniji Coca-Cola kao strateški menadžer za pretragu, istraživanje i trendove. Osnovala je svoj prvi startap (Focus MR) 2000. godine, koji se bavio marketing istraživanjima. Dve godine kasnije Focus MR preuzima jedna od vodećih svetskih kompanija za istraživanje tržišta – GfK, a Marijana postaje generalni direktor zemalja Adria regije i nakon toga i član board-a direktora za upravljanje Custom istraživanjima u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Bila je odgovorna za razvoj projekata napredne analitike i novih izvora podataka na nivou Centralne i Istočne Evrope. Od 2019. je u svm drugom start-up-u (DATA DO) na poziciji CEO-a i data stratega, kompanije koja razvija interesantan model – kombinuje nauku o podacima sa razumevanjem tržišta i potrošača kako bi pomogao kompanijama da otkriju nove mogućnosti i povećaju prihode. U oblasti strateškog savetovanja zasnovanog na podacima sarađivala je sa mnogim međunarodnim i regionalnim kompanijama: Ahold Delhaize, The Coca-Cola Company, Erste, Nelt, Molson Coors, Carlsberg, Atlantic Brands, Lidl, KFC, Phoenix Pharma…Master je ekonomije i član upravnog odbora IAA, jedan od osnivača AcademIAA – modula za marketing istraživanja i analitiku.

“Veoma nam je drago što će Marijana Agić Molnar biti na čelu vodećeg agencijskog sistema u Jugoistočnoj Evropi, Direct Media United Solutions. Direct Media je snažan sistem i zato smo izabrali veoma kompetentnog i iskusnog profesionalca da bude na njegovom čelu. Advertising tržište se polako transformiše i upravo je upotreba podataka u marketinškom odlučivanju nešto što će doneti veliku promenu na tržištu. Zato je Marjiana bila pravi izbor. Mreža profesionalaca u Direct Media United Solutions njenim dolaskom dobija dodatnu vrednost, još jednu granu poslovanja i time postaje još jači”, istakao je Dirk Gerkens, direktor programa, produkcije i oglašavanja u United media.

“Raduje me što ću biti na čelu tima Direct Medie, mreže profesionalaca koje izuzetno poštujem i neke od njih duži niz godina poznajem. Zajedno, mi ćemo učvrstiti vodeću poziciju na advertising tržištu Srbije, čuvati i negovati ono što ovu kompaniju čini tako uspešnom. Takođe, razvijaćemo nove biznis modele i pronalaziti nove prilike za korišćenje podataka i monetizaciju istih. Cilj je da, koristeći podatke, transformišemo način na koji pružamo usluge i pomognemo partnerima da budu bolji u svojim poslovima”, izjavila je Marijana Agić-Molnar.

Direct Media je vodeći agencijski sistem u jugoistočnoj Evropi, mreža profesionalaca u više zemalja: Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Makedoniji, Albaniji. U našem jedinstvenom pristupu marketingu,  i komunikacijama kombinujemo najbolje od medija, kreativnosti, tehnologije i podataka. Svi oni zajedno su pokretačka snaga za rast našeg brenda čiji su temelji u media buyingu i advertisingu.

 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.