Na rafovima Lidl prodavnica od danas se nalazi više od 25 različitih proizvoda koje su kreirale snažne, hrabre i važne žene preduzetnice, a koje je Lidl odabrao na konkursu u sklopu istoimenog projekta. Među artiklima će se naći proizvodi za ličnu higijenu, džemovi, voćni sokovi i obroci, alkoholna pića, testenine i brašna, retka ulja, dezerti. 

Ponosni smo što smo podrška ovim inspirativnim damama i što imamo priliku da im kroz našu veliku prodajnu mrežu damo „vetar u leđa“ za dalji razvoj njihovih biznisa. Pored vidljivosti brendova, tokom projekta smo bili u prilici da za učesnice projekta organizujemo i edukacije iz oblasti biznisa, što nam je posebno važno“, izjavila je Jasmina Šrndić, rukovodilac korporativnih komunikacija kompanije Lidl Srbija.

Dodatno, osim promocije i prodaje proizvoda Lidl je preduzetnicama ove godine pružio i podršku u vidu biznis obuka. Tako je na početku ovogodišnjeg ciklusa projekta sprovedena jednodnevna edukacija na kojoj su preduzetnice imale priliku da se upoznaju sa zahtevima kontrole kvaliteta i izazovima koje sa sobom nosi saradnja sa sektorom nabavke Lidla, osnovnim postulatima dizajna i praktičnosti pakovanja, ali i o tome kako da na najbolji način predstave svoje brend kroz marketing kanale i društvene mreže i koji je značaj održivog poslovanja u savremenom biznisu.

Uz Lidl sam naučila kako funkcioniše jedan veliki sistem, što je vrlo korisno, jer svi koji smo na početku i mali smo, nadamo se da ćemo jednog dana da porastemo dovoljno da možemo da snabdevamo i velike sisteme. Ovo iskustvo je za nas preduzetnice značajno i jer nam pruža mogućnost da shvatimo kompleksnost čitave procedure ulaska jednog proizvoda na rafove“, kaže Dušanka Bakić Nikolić,  učesnica projekta i vlasnica firme Saneko Company. 

„Snažne. Hrabre. Važne.“ je projekat posvećen afirmaciji ženskog preduzetništva, koji Lidl Srbija organizuje već drugu godinu zaredom sa ciljem da kroz podršku koju daje preduzetnicama nastavi da jača položaj žena u poslovnom svetu u Srbiji. 

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.000 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 67 prodavnica u 38 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom.  

Tagovi

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.