Hennessy, najprodavaniji konjak na svetu, i Nacionalna košarkaška asocijacija (NBA) danas su najavili globalno proširenje svog partnerstva, kojim Hennessy postaje “zvanično žestoko piće NBA“ širom sveta. Višegodišnji sporazum, koji obeležava prvo globalno partnerstvo lige sa nekim brendom žestokih alkoholnih pića, otvara sledeće poglavlje Hennessyjevog odnosa sa NBA i proširuje severnoamerički ugovor koji je bio najavljen u februaru 2020. godine.

„Počastvovani smo što smo odabrani za prvog globalnog partnera u istoriji NBA među alkoholnim pićima“, rekla je Julie Nollet, globalni direktor marketinga Hennessyja. „NBA je više od košarke, a Hennessi više od konjaka. Zastupamo globalne zajednice i ovo partnerstvo nas osnažuje da podržimo igru i kulturu koja okuplja ljude kroz zabavu i druženje uprkos trenutnim izazovima sa kojima se suočavaju fanovi širom sveta. Delimo osnovne NBA vrednosti koj se tiču integriteta, timskog rada, poštovanja i inovacija, koje su moćnije nego ikada dok radimo na inspirisanju i ujedinjavanju ljudi širom sveta. “

„Ovo proširenje partnerstva predstavlja uzbudljivu prekretnicu za ligu, jer Hennessy postaje prvi NBA globalni partner za žestoka alkoholna pića“, rekao je Dan Rossomondo, prvi potpredsednik NBA za medije i poslovni razvoj. „Radujemo se što ćemo nastaviti da slavimo košarku zajedno sa ovom kultnom markom i ljubiteljima NBA širom sveta.“

Prošireno partnerstvo počeće u Africi, Aziji i Pacifiku, Evropi i Južnoj Americi lansiranjem modifikacije kampanje Hennessy x NBA: Lines koja slavi one koji vode igru napred. Fanovi širom sveta moći će da nazdrave uz nove ekskluzivne boce Hennessy VS i VSOP Limited Edition, posebno dizajnirane u znak proslave ovog partnerstva. Boce u ograničenoj seriji za sada su dostupne u SAD, a distribucija širom sveta planirana je za drugi kvartal 2021. godine.

Duže od 250 godina, Hennessy je slavio one koji oličavaju etos „Nikad se ne zaustavljaj. Uvek teži  boljem”, personifikovan kroz nepokolebljivu posvećenost igrača takvom kulturnom obrascu. Tokom cele godine, Hennessi će slaviti tradiciju i način razmišljanja ljubitelja košarke širom sveta kroz niz događaja, aktivacija i lokalizovanih sadržaja. 

Za više informacija o NBA sezoni 2020-21. sa Hennessyjem, posetite Hennessy.com ili @Hennessy na Instagramu.

###

O NBA

NBA je globalni sportski i medijski biznis izgrađen oko četiri profesionalne sportske lige: Nacionalna košarkaška asocijacija, Ženska nacionalna košarkaška asocijacija, NBA G liga i NBA 2K liga. NBA je uspostavila veliko međunarodno prisustvo utakmicama i programima dostupnim u 215 zemalja i teritorija na više od 50 jezika, i prodajom robe u više od 100.000 prodavnica u 100 zemalja na šest kontinenata. U sastavu NBA lige na početku sezone 2020-21 našlo se 107 inostranih igrača iz 41 zemlje. Imovina NBA Digital uključuje NBA TV, NBA.com, NBA aplikaciju i NBA League Pass. NBA je stvorila jednu od najvećih zajednica društvenih mreža na svetu, sa 1,9 milijardi lajkova i pratilaca širom sveta, na svim platformama lige, timova i igrača. Kroz program NBA Cares, liga se bavi važnim socijalnim pitanjima radeći sa međunarodno priznatim organizacijama za pomoć mladima koje podržavaju obrazovanje, omladinski i porodični razvoj, i brigu o zdravlju.

O brendu Hennessy

Maison Hennessy, vodeći svetski konjak, blista širom sveta svojim izuzetnim mešavinama duže od 250 godina. Izgrađen na osvajačkom duhu osnivača Richarda Hennessyja, brend je prisutan u više od 160 zemalja. Sa sedištem u srcu oblasti Charente, Hennessy takođe predstavlja noseći stub regionalne ekonomije i postavlja visoke standarde u sektoru koji zahteva veliku stručnost. Uspeh i dugovečnost kuće zasnovani su na izvrsnosti njenih konjaka, od kojih je svaki rođen iz jedinstvenog transmisionog procesa kroz generacije. Kao prvi proizvođač vina i žestokih alkoholnih pića koji je dobio sertifikat ISO 14001, Hennessy objedinjuje svoj kapacitet za inovacije i podršku svih svojih partnera sa ciljem zaštite ovog izuzetnog područja.

Najsjajniji dragulj u kruni LVMH Grupe, Hennessy pruža ogroman doprinos francuskoj međunarodnoj trgovini, sa čak 99% svoje proizvodnje prodate u inostranstvu, i predstavlja ambasadora francuskog umeća življenja širom sveta.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.