Gala ceremonija na kojoj će biti dodeljene prestižne Effie nagrade, za najefektivnije marketinške kampanje u Srbiji, biće organizovana 12. juna od 20 časova u Ateljeu 212, a zainteresovani koji žele da prisustvuju svečanoj dodeli, mogu da kupe ulaznicu i na taj način obezbede sebi mesto.

Očekuje se da će na dodeli Effie nagrada ove godine prisustvovati više od 300 posetilaca, jer je svečanost otvorena za širu javnost, pa zainteresovani mogu da kupe ulaznicu putem sajta https://www.effie.rs/effie-karte/.

– Treću godinu zaredom dodeljujemo Effie nagrade najboljim agencijama i oglašivačima za marketinšku efikasnost, izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih rezultata. Kao organizatori, budući da vlada veliko interesovanje, odlučili smo da svečanost otvorimo za nešto veći broj ljudi u odnosu na prethodne dve godine. Kupovinom ulanica putem sajta, obezbeđujete svoje mesto na gala ceremoniji – kaže kaže Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA.

Inače, na ovo takmičenje sa međunarodnom licencom, prijavljene su marketinške aktivnosti sprovedene u periodu od 1. januara 2018. do 31. decembra 2018.

Nešto manje od mesec dana nas deli od proglašenja pobednika i saznanja da li je neka kampanja ispunila sve uslove da osvoji najvredniju nagradu – Zlatni Effie.

Specijalni žiri, sastavljen od marketinških stručnjaka, odabrao je ove godine petnaest radova koji će ući u trku za prestižnu nagradu.

Prethodne dve godine dodeljeno je ukupno 13 bronzanih Effie trofeja, četiri srebra i jedan zlatni Effie.

Inače, Effie nagrade su globalno poznate među oglašivačima i agencijama kao nagrade koje ističu efektivnost komunikacija, odnosno one koje prepoznaju sve oblike komuniciranja koji doprinose uspehu brendova.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.