Xiaomi otvorio čak 10 000. prodavnicu u Kini

    0

    Xiaomi je 30. oktobra dostigao još jedan značajan momenat u razvoju novog poslovnog modela maloprodaje: 10.000. po redu Xiaomi prodavnica u kontinentalnoj Kini otvorena je u Šenženu u Guangdongu. Prodavnica se nalazi u jednoj od najprometnijih komercijalnih zona u gradu, zauzimajući zgradu od 600 kvadratnih metara, opremljenu velikim 3D LED „naked eye“ displejem (3D displej za koji nisu potrebne naočare).

    Lei Jun, osnivač, predsednik i izvršni direktor Xiaomi-ja, čestitao je otvaranje 10.000. Xiaomi prodavnice na svom Tviteru. Lu Veibing, partner i stariji potpredsednik Xiaomi grupe, i predsednik regiona Kine, predsednik međunarodnog odeljenja i generalni direktor brenda Redmi, rekao je: „Otvaranje 10.000. Xiaomi Store-a označilo je novu prekretnicu u maloprodaji Xiaomi-ja.” Lu Veibing je rekao da bez obzira na to kako se odvija poslovanje kompanije, početna vizija Xiaomi New Retail-a će uvek ostati ista: omogućavanje svakom fanu Xiaomi-ja da ima prodavnicu blizu kuće i omogućavanje svima da iskuse i kupe neverovatne Xiaomi proizvode po povoljnim cenama.

    10.000. Xiaomi Store usvaja potpuno novi koncept „Xiaomi Store 4.0“, sa minimalističkim stilom i osećajem futurističke tehnologije. Ovo takođe služi kao multifunkcionalna prodavnica koja pruža i prodaju i usluge. Kupci mogu da steknu praktično iskustvo i da kupe skoro sve Xiaomi proizvode, uključujući vodeće pametne telefone, kao što su Xiaomi MIX FOLD i telefone iz Xiaomi 11 serije, nedavno objavljene proizvode serije Redmi Note 11 i mnoge AIoT proizvode. U prodavnici, svim kupcima je dozvoljeno da vrate kupljene proizvode do 7 dana nakon kupovine bez obaveza i 15-dnevnu besplatnu zamenu (uključujući kupovinu onlajn), plus jednogodišnje besplatno održavanje u prodavnici tokom perioda garancije . Xiaomi takođe garantuje popravku i druge kvalitetne usluge proizvoda koje kupci šalju u bilo kojoj uslužnoj radnji u Kini. Pored toga, prodavnica takođe nudi opcije onlajn naručivanja i preuzimanja artikala u prodavnici, uz redovan pristup drugim srodnim uslugama.

    U novembru 2020. godine, Xiaomi je najavio novi cilj: omogućiti svakom Xiaomi fanu da u budućnosti ima Xiaomi prodavnicu u blizini. Kao rezultat toga, Xiaomi New Retail je ušao u fazu brze ekspanzije i postavlja rekord od 27 otvorenih novih Xiaomi prodavnica dnevno u Kini. U proteklih 12 meseci otvoreno je ukupno skoro 8.000 Xiaomi prodavnica.

    Inovacije u maloprodaji su jedan od tri stuba Xiaomi-jevog poslovnog modela „Triatlon“, zajedno sa pametnim hardverom i internet uslugom. Na početku osnivanja kompanije Xiaomi, Lei Jun je predložio da se internet model može implementirati u maloprodaji kako bi se postigla veća efikasnost, što bi moglo smanjiti troškove prodaje i rada, a samim tim i poboljšati korisničko iskustvo. Dokazano je da su Xiaomi prodavnice doživele ekspanziju jer im kupci veruju da pružaju proizvode i usluge na efikasan i prijateljski način. Trenutno se Xiaomi Store brzo širi ne samo u kontinentalnoj Kini, već i na svim tržištima širom sveta i prima toplu dobrodošlicu od kupaca. Ovo ne samo da povećava pristup svojim potrošačima širom sveta da direktno iskuse Xiaomi proizvode, već takođe pokazuje nemilosrdne napore Xiaomi-ja u unapređenju poslovanja.

    Lu Veibing je rekao: „Verujemo da svako ima pravo na bolji kvalitet života kroz inovativnu tehnologiju, jednostavno zato što jaz u visokom kvalitetu života ne bi trebalo da bude van domašaja.