Vodeći globalni brend pametnih telefona nastavlja da ulaže u inovativne tehnologije kako bi optimizovao korisničko iskustvo

  • Laboratorija za komunikacione mreže, uspostavljena u saradnji sa Kineskom akademijom za informacione i komunikacione tehnologije, služiće kao globalna baza za inovacije u tehnologiji mobilnih komunikacija.
  • Nova laboratorija je opremljena da simulira različite scenarije iz stvarnog života, ubrzavajući procese istraživanja, razvoja i testiranja pametnih telefona kako bi se garantovao vrhunski kvalitet proizvoda koji zadovoljava zahteve korisnika.

vivo je početkom decembra otvorio svoju Laboratoriju za komunikacione mreže u Dongguanu u Kini. Uz značajnu investiciju kompanije vivo, završena je prva od tri faze izgradnje u saradnji sa Kineskom akademijom za informacione i komunikacione tehnologije. Sa novim prvoklasnim uređajima, vivo ponovo potvrđuje svoje vođstvo u dugoročnim tehnološkim inovacijama, sa ciljem da korisnicima pametnih telefona širom sveta pruži vrhunske proizvode i usluge.

Koristeći 5G infrastrukturu, uključujući tehnologije standardnih tekućih mreža i baznih stanica koje su takođe, u velikoj meri, primenili globalni operatori, laboratorija može fleksibilno da prilagodi i simulira promenljive frekventne opsege globalnih komercijalnih 5G/4G mreža. Kao rezultat toga, veliki broj testova, koji su ranije morali da se izvode na otvorenom, sada se mogu precizno izvršiti u laboratoriji.

Ekstremni uslovi, kao što su slab signal, pretrpane ulice i kretanje velikom brzinom takođe se mogu ispitati u laboratoriji, obezbeđujući napredne performanse vivo pametnih telefona u bilo kom scenariju.

Pored testiranja stvarnih, svakodnevnih scenarija i situacija u laboratoriji, vivo inženjeri takođe mogu da simuliraju različita komercijalna okruženja u kojima se odvijaju različite aktivnosti, kao što su igranje igara, video pozivi i prenosi uživo. Uzimajući u obzir sve situacije, primenjuje se sveobuhvatan metod verifikacije korišćenjem informacija o podacima i analitike koje se prikupljaju za optimizaciju proizvoda. Sve to u cilju pružanja korisnicima najbolje korisničko iskustvo.

Laboratorija pruža višedimenzionalnu podršku inženjerima širom sveta u različitim oblastima, od osnovnih komunikacionih protokola do korisničkog iskustva. Na primer, u laboratoriji se razvijaju novi test modeli za poboljšanje potrošnje energije sa različitim mrežama i u drugačijim situacijama. Takođe, pomno se prati evolucija komunikacionih tehnologija, prilagođavajući se razvoju 5G standarda, uključujući 5G NR, verzija 16, osiguravajući da vivo korisnici među prvima uživaju u najnovijim inovacijama.

Koristeći strategiju orijentisanu ka korisniku, laboratorija osigurava lako prilagođavanje vivo pametnih telefona složenim mrežnim uslovima u stvarnom životu. Tokom procesa istraživanja i razvoja svakog proizvoda, hiljade inženjerskih prototipova se rigorozno testiraju u novoj laboratoriji, kako bi se garantovalo da svaki telefon stigne do korisnika sa odličnim mogućnostima prenosa signala i podataka, optimalnom potrošnjom energije i stabilnim performansama.

Što se tiče pouzdanosti sistema i stabilnosti performansi, laboratorija ima veliki prostor za masovno testiranje stabilnosti mreže, gde se vrši striktno testiranje svakog pametnog telefona. Proces uključuje više od 4.000 sati neprekidnih stres testova napajanja, preko 1.000 sati testiranje prenosa podataka, kao i više od 10.000 dolaznih i odlaznih poziva.

„Nova laboratorija prikazuje dugoročnu perspektivu kompanije u oblasti inovacije i kontinuiranih napora u sferi koje su malo poznate korisnicima, ali koje su veoma važne za proizvode visokih performansi. U budućnosti, vivo će nastaviti da povećava svoja ulaganja u ključne tehnologije.” rekao je Jingcai Liu, generalni direktor tehnologije testiranja i upravljanja reputacijom u kompaniji vivo. „Kao kompanija usredsređena na korisnike, vivo je posvećen praćenju četiri dugoročna strateška pravca: sistemi za slikanje, operativni sistem, industrijski dizajn i performanse, posvećujući se pružanju najboljih proizvoda i usluga koji zadovoljavaju potrebe korisnika”.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.