SBB otvorio Kontakt centar u Kragujevcu

    0
    Foto promo

    SBB kompanija danas je svečano otvorila Kontakt centar u Kragujevcu.

    Nakon najsavremenijeg Kontakt centra uređenog prema najvišim svetskim standardima u Beogradu, u kojem je zaposleno više od 250 agenata, otvoren je drugi korisnički servis ove vrste u Srbiji.

    Otvaranje Kontakt centra organizovano je na početku 2022. godine, kada se obeležava 20 godina kompanije SBB, koja je i osnovana u Kragujevcu.

    “Srećni smo da u jubilarnoj godini SBB-a, u gradu u kome smo započeli razvoj kompanije pre tačno 20 godina, danas otvaramo Kontakt centar. SBB je tokom godina postao lider kada je reč o inovacijama, ali nikada nismo zaboravili svoje početke. Prošle godine otvorili smo novu poslovnu zgradu u centru Kragujevca, hala Jezero nosi ime SBB, a danas otvaramo vrata Kontakt centra u kojem zapošljavamo preko 50 ljudi”, rekao je Dejan Stanković, Direktor Kontakt Centra SBB kompanije.

    “Agenti našeg Kontakt centra u Kragujevcu, kao i onog u Beogradu, na raspolaganju su našim korisnicima 24 sata 365 dana u godini. Sa jednakim nivoom vrhunske korisničke podrške stojimo na raspolaganju svim našim korisnicima i srećni smo da danas imamo i međunarodno priznanje kompanije Ookla® kao najbolje ocenjena internet mreža u Srbiji prema merenju korisničkog zadovoljstva”, dodao je Stefan Spasić, Tim lider Kontakt centra u Kragujevcu.

    Korisničko zadovoljstvo je jedan od glavnih ciljeva SBB-a, a od 2019. godine kompanija sprovodi interne metrike za merenje zadovoljstva korisnika. Pored internih merenja i ostvarenih targeta, koji su sada na nivou vodećih svetskih telekomunikacionih kompanija, SBB je dobitnik Ookla® nagrade za najbolje ocenjenu fiksnu internet mrežu u Srbiji i to na osnovu merenja korisničkog zadovoljstva na skoro 2 miliona korisničkih testova u Srbiji, ali i Ookla® nagrade za najbrži internet.

    * Najbrža fiksna internet mreža prema Ookla® na osnovu merenja aplikacije Speedtest Intelligence® za period od 01.07. do 31.12.2021. Nagrada za najbolju mrežu bazirana na Ookla® analizi na osnovu merenja korisničkog zadovoljstva u periodu od 01.07. do 31.12.2021. Ookla zaštitni znak se koristi uz dozvolu.