Hemofarm godinama unazad obara rekorde u proizvodnji, uz intenzivan nastavak smanjenja potrošnje električne energije i prirodnog gasa po jedinici gotovog proizvoda. Kroz brojne aktivnosti Hemofarm fondacije, Hemofarm istovremeno brine i o lokalnim zajednicama i društvu u celini. Počev od vremena kada je, pre deset godina, Hemofarm pokrenuo ciklus izveštavanja o svom održivom razvoju, pa sve do danas, kompanija je sačuvala 190 hektara šuma, što je jednako površini od oko 242 fudbalskih terena. Izveštaj kompanije Hemofarm o održivom razvoju, pripremljen je prema svetskim smernicama „Global reporting initiative“, a Hemofarm je i u godini za nama ponovo uspevao da pomera sopstvene granice.

Sanda Savić, senior direktorka korporativnih poslova i komunikacija u kompaniji Hemofarm, otkrila nam je zbog čega je odgovornost koju Hemofarm pokazuje u svemu što radi, uslovljena liderskom pozicijom u farmaceutskoj industriji, a podjednako i u održivom razvoju.

Koliko je za kompaniju Hemofarm značajno predstavljanje jubilarnog desetog izveštaja o održivom razvoju za 2021. godinu?

Za sve nas u Hemofarmu proteklih deset godina predstavljaju deceniju uspeha, a najbolja potvrda je i prezentacija desetog izveštaja o održivom razvoju, za 2021. godinu, pod nazivom „Čuvar održive sadašnjosti i izvesnije budućnosti“. Izveštaj o održivom razvoju kompanije Hemofarm zapravo pokazuje pravu sliku našeg poslovanja, a iznad svega kako funkcionišemo unutar jednog društva, i u krajnjem slučaju na jedinoj planeti koju imamo.

Kompanija Hemofarm je posebno ponosna na činjenicu da je uprkos poslovanju u izuzetno zahtevnom ambijentu uspela da isporuči sve neophodne proizvode na sva tržišta na kojima STADA Grupa posluje, u količini koja je zahtevana i kvalitetu koji se podrazumeva. Hemofarm je dokazao i da su principi održivog razvoja, kako to vole da kažu naši zaposleni, utkani u kompanijski DNK.

Volela bih da uspeh kompanije Hemofarm bude inspiracija za promene kako na ličnom nivou, tako i unutar drugih kompanija koje slede naš primer poslovanja, ali i unutar društva. Da uradimo nešto danas, kako bismo obezbedili bolju budućnost za buduće generacije

Koji su to najveći uspesi kompanije Hemofarm koje je jubilarni izveštaj predstavio javnosti, a koje biste vi pre svega izdvojili?

Kada je reč o poslovanju u postpandemijskoj godini, Hemofarm je nastavio da se kreće uzlaznom putanjom održivosti. Od 6,6 milijardi tableta i drugih formi koje je Hemofarm proizveo, čak 89 odsto upakovano je u ambalažu od recikliranog kartona. Portfolio Hemofarma je dodatno porastao za 38 proizvoda, a i dalje smo domaći i regionalni tržišni lider u održivom razvoju i najodlučniji borac za zdravlje ljudi. Pokazali smo na koje sve načine brinemo o ljudima, njihovom zdravlju, kao i društvu uopšte, ali su nam u fokusu i naši zaposleni. Činjenica da skoro 50 odsto naših zaposlenih čine milenijalci i mlađe generacije je nešto na šta smo svi veoma ponosni. Pored toga, žene čine većinu zaposlenih u Hemofarmu, a više od 60 odsto žena nalazi se na rukovodećim pozicijama. Verujem da ćemo i u narednih 10 godina još snažnije postavljati standarde na koje ćemo svi biti izuzetno ponosni.

Da li je jedan od ciljeva vašeg ulaganja u održivi razvoj i da budete primer drugim kompanijama da se priključe i daju svoj doprinos?

Svako od nas može dati svoj doprinos i to nisu fraze. Kada izlaziš iz kancelarije, gledaj da ne ostaviš otvoren prozor, uključenu grejalicu ili sijalicu na svom radnom mestu. Onda kada shvatiš koliko ta jedna sijalica ukoliko se isključi može uštedeti prirodnih resursa, počinješ o tome da razmišljaš i menjaš sopstveno ponašanje. To se jednostavno desilo i sa nama. Menjali smo se nabolje, gledali smo da štedimo što više resursa, unapređujemo svoje procese, ali pre svega, sve počinje od ljudi i praktično se radi o brizi o ljudima. Volela bih da uspeh kompanije Hemofarm bude inspiracija za promene kako na ličnom nivou, tako i unutar drugih kompanija koje slede naš primer poslovanja, ali i unutar društva. Da uradimo nešto danas, kako bismo obezbedili bolju budućnost za buduće generacije.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.