Proširenje i osvežavanje popularne serije tradicionalnih vina “Tikveš”

    0

    Vinarija ,,Tikveš,, uvela je novine kojima je unapredila liniju tradicionalnih vina dostupnih na tržištu u ambalaži od jedne litre.

    Od aprila 2019. godine vina iz ove linije dobila su kompletno unapređenje ambalaže koja uključuje: novu etiketu, novu bocu i novu vrstu zatvarača, kojom se značajno doprinosi očuvanju kvaliteta vina. Druga novina je proširenje linije popularnih vina “Tikveško belo” i “Tikveško crveno” koja su do sada bila u ponudi na tržištu samo u ,,Bag-in-box,, pakovanju od tri litra.

    – Proširenje i modernizacija postojećeg portfolija tradicionalnih vina napravljena je u skladu sa tržišnim trendovima i preferiranju potrošača u celom regionu. Naglašavamo da će kvalitet i ukus vina iz ovog segmenta zadržati nivo kao i do sada. Očekujemo da će ovakve novine u velikoj meri biti prihvaćene od strane potrošača, i da će ova vina postati još popularnija među onima koji ih već prepoznaju i cene, kao i među novim generacijama potrošača koji tek upoznaju njihovu autentičnost i jedinstvene vrednosti – kaže generalni direktor Tikeš vinarije Radoš Vukićević.

    Liniju tradicionalnih vina u ambalaži od jednog litra čine izuzetno popularna vina koja su prisutna decenijama na tržištima u regionu. Među njima su: Smederevka, Kratošija, Kavadarka, Vranec, Vitač, Žilavka i Roze, kojima se pridružuju nova “Tikveško belo” i “Tikveško crveno”. Njihova dostupnost širokom krugu potrošača je rezultat kombinacije cene i kvaliteta koje nude, a nova modernija ambalaža dodatno povećava atraktivnost. Vizuelne karakteristike novog pakovanja sadrže elemente koji oslikavaju tradicionalne vrednosti i običaje zemlje na kojoj uspevaju, što je razlog jake veze između vina ove linije i njihovih konzumenata. Kreativna performansa novog dizajna etikete vodi se sloganom “Strast prema tradiciji”.

    Vinarija ,,Tikveš,, nastaviće da uvodi novine i modernizuje svoj portfolio u skladu sa opredeljenjem za kontinuiranim inovacijama, unapređenju i razvojem proizvoda.