Visa i njeni partneri grade digitalno nasleđe za Japan i pomažu da se ubrza ekonomski rast

Godinu dana pre Olimpijskih igara u Tokiju 2020, Visa (NYSE: V), globalni partner za tehnologiju plaćanja na  Olimpijskim igarama priprema inovativna iskustva plaćanja za sportiste, posetioce i građane, kao podršku vladinom “bezgotovinskom Japanu” u nameri da se udvostručiti ukupan iznos digitalnih uplata na 40 posto[1]  do 2025. Kako se očekuje da će Olimpijske igre Tokio 2020 biti najinovativnije olimpijske i paraolimpijske igre do sada, Visa je u jedinstvenoj poziciji da pomogne igrama da postanu katalizator koji će doprineti najboljim digitalnim plaćanjima u Japanu.

„Danas u svetu nema drugog tržišta koje bi se moglo porediti sa Japanom – to je treća najveća ekonomija na svetu i lider u mnogim industrijama, ipak, trgovina ostaje pretežno zasnovana na gotovini “, rekao je Stepen Karpin, direktora Visa komanije u Japanu. “Visa doživljava Olimpijske igre kao priliku da ponudi najmodernije tehnologije plaćanja na svim mestima,  u Olimpijskom selu, kao i širom zemlje domaćina, kako bi zaista poboljšala iskustvo korisnika. Za Tokijo 2020 planiramo iskustva koja će ostaviti trajan uticaj na zemlju, u cilju da pomognemo ubrzanju ekonomskog rasta, dok ćemo japanskoj zajednici i posetiocima pružiti „vau“ iskustvo na terenu.

Podrška putu ka „bezgotovinskom Japanu“

U Japanu je samo oko petina svih uplata digitalna u poređenju sa oko 90% u Južnoj Koreji i približno 60% u SAD i 70% u Kini.[2]  . Očekuje se da će u narednih godinu dana u Japan stići 40 miliona[3] posetilaca, a Visa ima niz inicijativa koje će osigurati najbolje moguće iskustvo trgovine i plaćanja, uključujući:

  • Sve veće prihvatanje digitalnih plaćanja: Da bi odgovorila na trenutnu prevalenciju gotovine, Visa blisko sarađuje sa trgovcima u širokom rasponu poslovnih kategorija, uključujući i restorane brze hrane, tranzitne i praktične prodavnice, kako bih se nadogradilo i omogućilo beskontaktno prodajno mesto (POS) i usvajanje digitalnih plaćanja pre početka Tokija 2020. godine.
  • Visa tim za Bezgotovinski Japan: Od 2000. godine Visa podžava Visa Tim, raznolik spisak globalnih sportista koji se takmiče u širokom spektru događaja, predstavljajući brend na terenu i van njega. Tim Visa sportista i Japanska olimpijska nada u novom sportu surfovanja Kanoa Igarashi deo su Visa marketinške kampanje “na bezgotovinskom talasu” koja je već zaživela u Japanu. Tokom cele godine, Visa će nastaviti sa širenjem spiska Visa Tima, naglašavajući olimpijske i paraolimpijske nade i promovišući upotrebu digitalnih plaćanja.
  • Izgradnja partnerskog ekosistema Kao svetski lider u digitalnim plaćanjima, Visa pokreće inovacije za svojih 3,4 milijarde vlasnika računa putem široke grupe finansijskih usluga, trgovaca, tehnologija i fintech partnera. Kako bi dodatno povećala svoju mrežu u Japanu, Visa je pokrenula Visa Fintech Fastrack kako bi fintechs brže i lakše izgradio i isporučio nova iskustva digitalne trgovine na Visa platnoj mreži. Visa se takođe nedavno udružila sa kompanijom LINE Pai Corporation, operatorom digitalnog novčanika i fintech uslugama u aplikaciji LINE za razmenu poruka kako bi podstakla usvajanje digitalnog plaćanja.
  • Inovacije u vremenu igre: Kao ekskluzivni sponzor tehnologije plaćanja, Visa je u jedinstvenoj poziciji da donese vrhunske tehnologije plaćanja na svaku olimpijsku igru, a često i tehnologiju testiranja koja još nije komercijalno dostupna. Na Olimpijskim igrama u Riju 2016, Visa je svojim sportskim timovima ponudila prsten za plaćanje. Na zimskim olimpijskim igrama u Pjong Čangu 2018, Visa je komercijalno prodavala nosive proizvode, kao što su rukavice i igle, koje su omogućavale plaćanje preko beskontaktnih čitača plaćanja. Za Tokijo 2020, Visa istražuje inovacije u plaćanju u rasponu od biometrijske autentifikacije uplata i nosivih stvari, do novih mobilnih aplikacija koje će uključivati digitalno izdate kartice.
  • Merenje globalnih putovanja i trošenja u Japanu: Prema studiji Visa o globalnim putovanjima (GTI) – (Visa’s Global Travel Intentions (GTI) Study), Japan je pretekao Sjedinjene Države kao najpopularnija destinacija u protekle dve godine među međunarodnim putnicima. Na Olimpijskim igrama, Visa će nastaviti da deli podatke o putovanjima i potrošnji potrošača i predviđanja o olimpijskim trendovima u turizmu, kako bi se lokalni trgovci pripremili za priliv stranih putnika.

[1] JPN: https://www.kantei.go.jp/jp/singi/keizaisaisei/pdf/miraitousi2018_zentai.pdf; ENG: https://www.meti.go.jp/english/press/2018/0411_002.html

[2]  Euromonitor_Financial_Cards_and_Payments_in_Japan.pdf; Euromonitor Passport Consumer Payments Selected Countries.xlsx

[3] Japan National Tourism Association, annual data as of Dec 31, 2017

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.