Najveći svetski proizvođač reciklabilne ambalaže doprinosi čistijim okeanima

    0
    Rajnhard Šnajder, Werner & Mertz

    Šta svako od nas može da učini i kako kompanija Werner&Mertz može doprineti toj misiji – bile su teme konferencije ,,100% plastike u ambalaži, ne u okeanima” ali i vlasnika kompanije Rajnhard Šnajdera i poznatog nemačkog glumca Hanes Jenike. Da li je moguće trajno očistiti okeane od plastike i mikroplastike? Ovaj internacionalni događaj koji je održan u sedištu kompanije u Majncu, moderator je bio profesor dr Džo Groebel.

    Gostima iz Evrope predstavljen je novoizgrađeni centar za proizvodnju reciklabilne ambalaže. Nova zgrada proizvodnog pogona, jedinstvena je zbog principa održivosti na koji se u izgradnji najviše polagalo i upotrebe najveće dozvoljene količine recilikliranog betona. Čak dve trećine krova površine 4000 m2, prekriveno je sa 455 solarnih ploča koje snabdevaju energijom rashladne jedinice, a čak 297 miliona PET ambalaže izrađeno je od 100% reciklirane plastike proizvedeno i napunjeno u kompaniji Werner & Mertz. Cela zgrada opremljena je senzorskim LED osvetljenjem.  

    Na ovaj način, kompanija doprinosi zaštiti okeana, istakao je  Rajnhard Šnajder. „Rešenje za čistije okeane nalazi se na kopnu. Plastični otpad koji se  reciklira na visokom nivou i kruži u zatvorenom krugu reciklaže, drži se podalje od okeana.“ Na međunarodnoj sceni Šnajder radi na širenju svesti među drugim kompanijama o prihvatanju njegovog primera i podstiče ih da u proizvodnji ambalaže koriste recikliranu plastiku. Njegov sagovornik, Hanes Jenike istakao je i da su potrošači ti koji imaju obavezu da utiču na druge kompanije kroz svoje kupovne navike. „Mnogi konzumenti smatraju kako ne mogu da učine ništa efikasno kada je u pitanju rešenje problema plastičnog otpada u okeanima, ali mogu i to bez velikih poteškoća i odricanja,“ istakao je Jenike.

    Kompanija Werner & Mertz ima odlične rezultate, a potražnja za održivim sredstvima za čišćenje iz Mainca je najveća do sada, a napredak iz portfolija kompanije ostvario je brend Frosch. U periodu između 2016. i 2018. godine, prihod od ovih proizvoda uvećan je za čak 21%, a udeo u tržištu za 14%. Ulaganjima i unapređenjem proizvodnje, kompanija Werner & Mertz, ide u korak sa ovim rastućim zahtevima, nezapostavljajući kvalitet i napore u borbi za čistije okeane.