Prvi savremeni diskont Lidl otvorio je još jednu prodavnicu u beogradskom naselju Medaković, na adresi Trogirska padina 2, i  prvu u opštini Stara Pazova u Ulici Cara Dušana 155, koje su počele da rade jutros u 8 časova. Sa najnovijim otvaranjima, građanima Srbije su najbolji odnos cene i kvaliteta i jedinstveno iskustvo kupovine dostupni u Lidlu na čak 46 lokacija, u 31 gradu širom zemlje.

Uvek sveže voće i povrće, mlečni proizvodi, topla peciva iz Lidl pekare i tematske nedelje, samo su neke od prednosti u kojima će u meštani opštine Stara Pazova imati priliku da uživaju, a koje će potrošači sa Medaka sada moći da nađu na još jednoj lokaciji u kraju. Lidl redovno osvežava asortiman kroz kratkotrajne promocije dodatnih prehrambenih proizvoda, tako je trenutno u toku i kampanja „Mali zanat, velika strast“, koju kompanija Lidl Srbija sprovodi u saradnji sa više od 50 malih privrednika Srbije, a sa ciljem da najširoj zajednici potrošača predstavi prehrambrene proizvode, nastale spojem tradicionalne recepture i savremenih vrhunskih proizvodnih standarda domaćih zanatlija u različitim krajevima Srbije. Uključujući i novootvorene prodajne objekte u Beogradu i Staroj Pazovi, nakon nedelja posvećenih proizvođačima iz Vojvodine, centralne i zapadne Srbije, potrošači će narednih dana moći da uživaju i u specijalitetima istočnog i južnog kraja naše zemlje.

„Izuzetno nas raduje što ćemo jedinstveni koncept Lidl kupovine da učinimo delom svakodnevice za potrošače u Staroj Pazovi, gde je smešten upravni i logistički centar naše kompanije, ali i što će Lidl postati dostupniji našim potrošačima u naselju Medaković, koji su nam već poklonili svoje poverenje. Nastavićemo da opravdavamo stečeno poverenje dobrom snabdevenošću, kao i najpovoljnijim odnosom cene i kvaliteta“, izjavila je povodom otvaranja novih objekata Jasmina Šrndić, iz korporativnih komunikacija kompanije Lidl Srbija.

Podsećamo da je prethodne nedelje kompanija Lidl umesto novogodišnjih proslava donela odluku da oko 5.000.000 dinara donira u humanitarne svrhe. Zaposleni u Lidl prodavnicama, iz svih gradova širom Srbije, izabrali su pojedince ili institucije kojima će njihova kompanija donirati novac. Oni su imali priliku da odaberu pojedince, lokalne ustanove ili fondove kojima žele da pomognu, pa su sredstva namenili za lečenje 15 osoba registrovanih preko fondacije „Budi human“, kao i za pomoć ustanovama specijalizovanim za rad sa nezbrinutom decom i mališanima ometenim u razvoju – od Subotice, preko Sombora, Beograda, Loznice, do Niša. U saradnji sa Humanitarnom fondacijom „Budi human“, deo sume u iznosu od oko 4.000.000 dinara već je prosleđen na račun Fondacije, koja će ga raspodeliti za lečenje četrnaestoro dece i jedne odrasle osobe, kojima je u ovom trenutku to najneophodnije.

O Lidlu

Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više od 310.000 zaposlenih. Na osnovu nacionalnih nagrada za najboljeg maloprodavca u više zemalja Evrope, Lidl je nosilac priznanja „Retailer of the Year Europe” za 2018/2019. 

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 46 prodavnica u 31 gradu širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.