Kroz program „Srbija digitalizuje“ do savremene elektronske uprave i u Republici Srpskoj

    0

    Danas je direktor Kancelarije za IT i eUpravu, doc. dr Mihailo Jovanović na poziv ministra za naučno-tehnološki razvoj, visoko obrazovanje i informaciono društvo RS, Srđana Rajčevića posetio Banja Luku.


    Poseta je organizovana povodom inicijative predsednice Republike Srpske, Željke Cvijanović i predsednice Vlade Republike Srbije, Ane Brnabić vezanu za modernizaciju i digitalizaciju nastavnog procesa u Republici Srpskoj i podršku Republike Srbije u procesu digitalizacije javne uprave. Sastanku je prisustvovala i Natalija Trivić, ministarka prosvete i kulture u Republici Srpskoj, kao i Saša Stojanović, pomoćnik ministra za digitalizaciju u prosveti Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja u Vladi Republike Srbije.


    Kao rezultat dobre saradnje Republike Srbije i Republike Srpske, današnja poseta obavljena je radi konačnih dogovora u vezi sa uključivanjem Republike Srpske u Program širenja znanja u oblasti digitalne transformacije „Srbija digitalizuje“, kao i o pomoći Republike Srbije od 500 digitalnih učionica u osnovnim školama u Republici Srpskoj.


    „Razmena znanja, ideja i iskustava je ono čemu težimo i ona je prirodna za Republiku Srpsku i Srbiju, ali i ključna za razvoj celog regiona Zapadnog Balkana. Nesporno je da samo zajedno možemo napredovati brže, a današnji sastanak je još jedan bitan pokazatelj da su rezultati Vlade Republike Srbije na polju digitalizacije i reforme javne uprave prepoznati u regionu i svetu.”, izjavio je Jovanović.


    Podsećamo, u julu mesecu u Skoplju (Republika Severna Makedonija), doc. dr Mihailo Jovanović, direktor Kancelarije za informacione tehnologije i elektronsku upravu i Damjan Mančevski, ministar za informaciono društvo i administraciju u Vladi Republike Severne Makedonije potpisali su Sporazum u oblasti digitalne transformacije i prenosu znanja u vezi sa novim konceptom internet prezentacije Vlade Republike Srbije, kao i uspostavljanju Kontakt centra za pitanja građana.