Jubilarno 30. L’oréal Brandstorm takmičenje

    0

    PRILIKA ZA STUDENTE DA KREIRAJU BUDUĆNOST SVETSKE KOZMETIČKE INDUSTRIJE

    Za studente iz Srbije otvoren je poziv za učešće na jednom od najvećih svetskih takmičenja, L’Oréal Brandstorm-u.Zadatak za učesnike je da osmisle inovativna rešenja na polju budućnosti kozmetičke industrije, a deset najboljih timova će svoja rešenja predstaviti na regionalnom finalu u aprilu. Pobednički tim će se boriti za glavnu svetsku nagradu: plaćenu tromesečnu praksu u L’Oréalovom kreativnom sedištu u Parizu, u okviru koje će raditi na sprovođenju svoje ideje u delo. 

    Poziv na takmičenje je otvoren za sve studente mlađe od 30 godina, nezavisno od godine i područja studija. Zainteresovani mogu da se prijave do 20. marta 2022. godine, putem online platformehttps://brandstorm.loreal.com/en.

    Sa ciljem da privuče što veći broj mladih inovatora iz različitih područja, L’Oréal Brandstorm je za ovu godinu pripremio izazovni zadatak –budućnost kozmetičke industrije. Učesnici bi trebalo da u tročlanim timovima rade na razvoju svoje ideje u jednoj od tri ponuđenekategorije: Inclusion, Green ili Tech track. Kroz učešće u ovom programu, studentima je omogućeno online mentorstvo, jedinstveni model online učenja, L’Oréal Master Class predavanja, kao i pristup vrednim materijalima i platformama.

    L’Oréal Brandstorm je tokom tri decenije postojanja izrastao u najveće svetsko takmičenje u inovacijama za studente, koje okuplja više od 61.000 učesnika iz 65 zemalja, nudeći im profesionalno iskustvo koje će im omogućiti da se razvijaju i rastu.

    Ovo tradicionalno takmičenje deo je L’Oréal-ove posvećenosti pružanju podrške mladim ljudima na početku njihovog profesionalnog života. Tokom proteklih godina, Brandstorm se od marketinškog takmičenja pretvorio u tehnološki izazov koji odražava L’Oréal-ovu ambiciju da postane „Beauty Tech kompanija“.

    Za više informacija posetite: https://brandstorm.loreal.com a video najavu ovogodišnjeg takmičenja pogledajte na linku: https://www.youtube.com/watch?v=S5iZa5bGCK0