Za kompaniju PepsiCo 2022. godina ostaje u znaku prihvatanja i deljenja pozitivnih vrednosti prema prirodnom i društvenom okruženju, kao i pozitivnom uticaju koji gradimo, održavamo i nadograđujemo u industriji hrane i pića. Kao jedan od globalnih lidera u ovoj industriji, fokus smo stavili na ono što je važno ne samo nama kao proizvođaču, već pre svega na ono što okupira našu zajednicu.

Godine 2021. lansirana je PepsiCo Positive (pep+) strateška transformacija, u kojoj je fokus na održivosti i ljudskom kapitalu, koji su stavljeni u središte načina na koji se ostvaruje vrednost i rast tako što deluje unutar planetarnih granica i inspirišu pozitivne promene za planetu i ljude.

Te pozitivne promene najvidljivije su u oblasti regenerativne poljoprivrede i nastojanju da se zemljište održava zdravim za uzgoj useva, što je jedna od ključnih stavki u borbi protiv posledica klimatskih promena. Možemo se pohvaliti da smo ovom praksom zahvatili više od 345 000 hektara, a da se krećemo ka sedam miliona hektara do 2030. godine. Takođe, naši obnovljivi izvori sada zadovoljavaju više od 70 procenata globalnih potreba za električnom energijom, neophodnom u proizvodnji. Posebno smo ponosni na raznolikost i rodnu ravnopravnost koju negujemo, a značajan je i podatak da se sada 43 odsto žena nalazi na rukovodećim pozicijama. Cilj za 2025. godinu je 50 odsto.

Na tržištu Zapadnog Balkana, interno i eksterno smo posvećeni inkluziji, kao i pružanju podrške osetljivim društvenim grupama, a svoju podršku smo pokazali i kroz podršku prvom ženskom romskom hip-hop bendu u svetu – Pretty Loud. Posvećeni smo i lokalnoj zajednici, pa smo samo ove godine donirali značajnu računarsku i drugu opremu Tehničkoj školi „9. maj“ u Bačkoj Palanci. Kontinuirano ulažemo u proizvodne pogone, nove linije i savremenu tehnologiju filtracije vode i vazduha kao energenata, solarnih panela za zagrevanje tople vode i LED rasvetu. I na kraju, ali ne i manje bitno, svoju poslovnu filozofiju sprovodimo i kroz priče lokalnih brendova – Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud – ponosno deleći dodatnu vrednost i svrhu sa našim potrošačima.

Trudićemo se da nastavimo pep+ priču i u godinama koje predstoje.

Piše Ivana Vukić,
menadžerka korporativnih komunikacija i javnih politika PepsiCo Zapadni Balkan

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.