Da li želite da preuzmete Nedeljnik android aplikaciju?

DA | NE

Stare Vesti

Biznews

Mastercard istraživanje - kupovina poklona za Dan zaljubljenih porasla za 49%

Godišnje istraživanje „Mastercard Love Index“ pokazuje da novac ne predstavlja problem za kreiranje posebnih iskustava
Datum: 13/02/2017

Mastercard istraživanje - kupovina poklona za Dan zaljubljenih porasla za 49%

Bilo da su u pitanju mali romantični gestovi ili ekstravagantna iznenađenja za posebnu osobu, ljudi širom sveta troše više novca kako bi iskazali ljubav na najromantičniji dan u godini nego što su to ranije činili.

 

Godišnje istraživanje Mastercard Love Index, istraživanje kartičarskih plaćanja u periodu od tri godine, otkrilo je da je potrošnja u periodu oko Dana zaljubljenih porasla za 49 procenata. Dok se većina kupovina i dalje obavlja uživo, ljubav je najnovija „stvar“ koja je prešla na digitalnu platformu, te je zabeležen porast od 39 procenata u broju onlajn transakcija.

Podaci takođe pokazuju da se većina kupovina za Dan zaljubljenih obavlja u poslednjem trenutku 13. februara, a da je na taj datum tokom prethodne tri godine obavljeno 47,4 miliona transakcija.

U skorije vreme se pokazalo da put do nečijeg srca vodi preko stomaka, te je potrošnja u restoranima skočila za 102% posmatrano od 2014. godine.

Iako se način na koji izražavamo ljubav promenio prethodnih godina, iskazivanje naklonosti ka nekome 14. februara je popularnije nego ikada. Istraživanje Mastercard Love Index ukazuje na ključne svetske i regionalne trendove čime se trgovcima omogućavaju neprocenjivi uvidi u način na koji potrošači žele da provedu najromantičniji dan u godini“, izjavila je Jelena Ristić, direktorka prodaje u kompaniji Mastercard za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine.

Mastercard Love Index istraživanje analiziralo je ponašanja potrošača u više od 200 zemalja i teritorija širom sveta i identifikovalo je još neke potrošačke trendove.

Zanimljivo je da iako onlajn kupovina beleži stalni rast, 95% kupovina oko Dana zaljubljenih se i dalje obavlja uživo. Potrošači u Latinskoj Americi najviše prelaze na onlajn kupovinu, te je zabeležen rast od 250% od 2014. do 2016. godine, a za njima slede područja Bliskog istoka i Afrike sa porastom od 56%.


Ukupno komentara: 0



Sva polja su obavezna.