Da li želite da preuzmete Nedeljnik android aplikaciju?

DA | NE

Vesti

Biznews

DIGITAL 2016: Regionalna konferencija o telekomunikacijama i novim medijima

Na upravo završenoj regionalnoj konferenciji o trendovima u telekomunikacijama i novim medijima „Digitial 2016" u organizaciji Color Press Group, oko šezdesetak govornika, vodećih stručnjaka iz ovih oblasti u regionu, diskutovalo je o promenama čiji smo, evidentno, svedoci
Piše: Branka Margan
Datum: 19/09/2016

DIGITAL 2016: Regionalna konferencija o telekomunikacijama i novim medijima

"Let' s get digital, digital...!"Ovako bi jedna post-digitalna Olivija Njutn Džon pevala svojoj milenijalskoj publici da se kojim slučajem hit "Physical" snimao ovih dana, meseci ili poslednjih, recimo, pet-šest godina... Forget „physical" - digital je dominantan komunikacijski kod, svidelo se to nama ili ne. I to je tek početak!

Na upravo završenoj regionalnoj konferenciji o trendovima u telekomunikacijama i novim medijima „Digitial 2016" u organizaciji Color Press Group, oko šezdesetak govornika, vodećih stručnjaka iz ovih oblasti u regionu, diskutovalo je o promenama čiji smo, evidentno, svedoci. Oni su pokušali da odgovore na pitanje koliko i na koji način Srbija i region hvataju korak sa promenama u eri digitalizacije naših poslova i života, kao i da upoznaju javnost sa novim trendovima. Opšti zaključak nametao se sam po sebi - fleksibilnost u razmišljanju i potezima, uz stalnu spremnost na promene koje se dešavaju veoma brzo, jedini su način da telekomunikacije, medijske kuće, agencije i oglašivači uspešno igraju u sve napetijoj tržišnoj utakmici i borbi za njegovo veličanstvo Potrošača, koji treba da se opredeli u moru proizvoda, usluga i sadržaja, onlajn i (sve manje?) oflajn.

Kako digitalizacija oblikuje servise plaćanja i ponašanje korisnika, dolaze li nam uskoro i „Uberi" za bankarstvo, zaštita autorskih prava u regionu Jugoistočne Evrope, koji će se TV formati najviše gledati u 2017. godini, kako će izgledati tržište oglašavanja... bile su samo neke od tema na „Digitalu 2016". Govorilo se, naravno, i o nezaobilaznim društvenim mrežama i njihovom uticaju na obične smrtnike, na poslovanje, ali i na predsedničke izbore u SAD, a uskoro i u Srbiji. Reč su imali i najpoznatiji „blogeri", „influenseri" , „rijaliti" mejkeri i novinari.

Donosimo nekoliko najzanimljivijih izjava učesnika na konferenciji.

Denis Kif, ambasador Velike Britanije u Beogradu: „Pogledajte kojom brzinom se svake sekunde menja digitalni svet. Digital je bio alat za borbu protiv islamske države, pomaže u promociji ljudskih prava. Nažalost, u proteklih godinu dana se desilo i nekoliko ozbiljnih situacija koje su testirale naše kancelarije. Digitalna diplomatija je samo još jedan način za obavljanje naših redovnih diplomatskih aktivnosti. Naša dužnost je da prilagodimo informacije kojima se služimo. Očekujem da na ovoj konferenciji naučim nešto novo što mi možemo koristiti u našem svakodnevnom poslu.Prvo bih voleo i da mi neko objasni korišćenje Snapchat-a u mom poslu."

Dušan Stojanović, direktor Direkcije za elektronsku upravu Republike Srbije: „Srbija krajem oktobra ove godine dobija novi Open Data portal, jedan od tri najbolja u Evropi, rađen po ugledu na francuski, koji će omogućavanjem slobodnog pristupa otvorenim podacima građanima olakšati život; od preuzimanja ličnih dokumenata do pristupa informacijama iz raznih oblasti - obrazovanja, poslovanja i drugog."

Vladimir Đorđević, direktor kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu: „Prema istraživanju Vise (izvori Google Internet Data i World Bank), 77% ljudi ne bi izašlo iz kuće bez svog mobilnog telefona. Bez novčanika, kartice, ličnih stvari da, ali po telefon bi se vratili u kuću. Vlasnici pametnih telefona u proseku oko 150 puta dnevno pogledaju na telefon."

Lazar Džamić, marketing konsultant i pisac: „Jedino vreme ne možete da kupite, vreme je skuplje od heroina, uranijuma, to je najskuplja stvar u Britaniji. Mnogo ljudi mora da prođe kroz pakao od 20-30 godina da bi imao to vreme. Kad smo došli u London, on je bio na vrhuncu. Bilo je para, sve je bilo moguće, 150 nacija, sve je bilo pomešano. Jedna druga ideologija preuzela je zemlju i ona je postala surovija, mnoge kampanje su došle i postalo je agresivnije mesto za život. I onda je došao Brexit. Neke osobine se sada po prvi put ispoljavaju tamo, a nama su mnogo ranije bile normalne..."

 

 

 

 




Ukupno komentara: 0



Sva polja su obavezna.