Da li želite da preuzmete Nedeljnik android aplikaciju?

DA | NE

Magazin

Info

Uspešna godina za Info Media Group Srbija

Samo tokom prve godine kompanija je realizovala više od 350 kampanja; brendirala spoljašnjost više od 340 vozila na površini od 20 000 m˛ folije i brendirala unutrašnjost više od 4500 vozila
Datum: 20/03/2017

Uspešna godina za Info Media Group Srbija

Kompanija Info Media Group Srbija je deo regionalne OOH (Out-of-home) grupacije, provajder sa specijalizovanom medijskom ponudom oglašavanja u nacionalnoj mreži vozila javnog prevoza obeležila je prvih godinu dana svog poslovanja. Portfolio usluga kompanije obuhvata oglašavanje u unutrašnjosti vozila kroz plakate, svetleće panoe, hengere, potpuno ili specifično brendiranje unutrašnjosti vozila folijom, sprovođenje promocija; kao i oglašavanje na spoljašnjosti vozila gradskog prevoza.

Samo tokom prve godine kompanija je realizovala više od 350 kampanja; brendirala spoljašnjost više od 340 vozila na površini od 20 000 m˛ folije i brendirala unutrašnjost više od 4500 vozila. U drugu godinu poslovanja, Info Media Group ulazi, pored standardne ponude, i sa ponudom svetlećih panoa sa pozadinskim osvetljenjem, koji dodatno ističu reklamne poruke klijenata, a vidljivi su i noću.

Prisutnima se obratio izvršni direktor Info Media Group Srbija, Nenad Petrović koji je saopštio da „Agencija svoje poslovanje bazira na nacionalnoj mreži od preko 1.000 vozila dostupnih u Beogradu, Novom Sadu, Subotici, Kragujevcu, Kruševcu, Čačku, Jagodini i Nišu. Iskoristio je priliku da se za uspešnu poslovnu godinu zahvali članovima svog tima u Srbiji, partenrima iz regiona i klijentima i agencijama, kao i prevoznicima i da najavi razvojni projekat - digital signing displeje u unutrašnjosti vozila za emitovanje multimedijalnih sadržaja koje će tržištu ponuditi do kraja ove godine. ''

Osim komercijalnih sadržaja, Info Media Group je tokom prethodne godine realizovala projekte od opšteg društvenog interesa - kampanje Agencije za bezbednost saobraćaja, JAZAS-u i Institutu za transfuziju krvi, sa kojim će saradnja biti nastavljena i u ovoj godini.

"Inicijativa advertising agencije Info Media Group pokazuje da kompanija može da ostvaruje vrhunske rezultate, a istovremeno brine o društvu čiji je deo", izjavila je Ivana Rodić iz Instituta za transfuziju krvi Srbije. Ona je najavila početak nove kampanje "Krv spasava živote - dajte krv" na vozilima gradskog prevoza koja svakodnevno treba da nas podseća na potrebu obezbeđenja dovoljnih rezervi krvi za lečenje naših sugrađana, ali i pacijenata iz cele Srbije u zdravstvenim institucijama u Beogradu. Istakla je da će nov način promocije značajno doprineti razvoju kulture davanja krvi i podstaći građane da postanu dobrovoljni davaoci.

 

 

 

 

Ukupno komentara: 0


Sva polja su obavezna.