Da li želite da preuzmete Nedeljnik android aplikaciju?

DA | NE

Magazin

Info

Izvanredni rast prometa i ove godine potvrđuje veoma uspešno poslovanje dm drogerie markt u Srbiji

Pored 10 novih otvaranja dm je preuredio i modernizovao 8 postojećih objekata čime je kupcima omogućena još ugodnija kupovina. Tako je kroz investicije u opremanje i modernizaciju uloženo 660 miliona RSD
Datum: 23/10/2018

Izvanredni rast prometa i ove godine potvrđuje veoma uspešno poslovanje dm drogerie markt u Srbiji

Sa rekordnim prometom od 10,9 milijardi RSD i rastom od 29,3 odsto kompanija dm drogerie markt je zaključila poslovnu 2017/18 godinu u Srbiji, što je rezultat uspešnog i odgovornog poslovanja, 14 godina na tržištu Srbije. Zaključno sa 30.09.2018 dm drogerie markt posluje sa prodajnom mrežom koju čini 91 prodajni objekat u 25 gradova širom Srbije i sa preko 850 zaposlenih.

Pored 10 novih otvaranja dm je preuredio i modernizovao 8 postojećih objekata čime je kupcima omogućena još ugodnija kupovina. Tako je  kroz investicije u opremanje i modernizaciju uloženo 660 miliona RSD. Izvanredan rast prometa zahtevao je i veće skladišne kapacitete pa je moderno opremljen distributivni centar kompanije proširen na skoro 11.500 m2.

dm drogerie markt u Evropi ostvario je rekordan promet od 10,7 milijardi EUR, uz razvoj prometa od 4,3% u odnosu na proteklu poslovnu godinu, čime je dokazao da je vodeći drogerijski lanac na evropskom tržištu. Grupa dm drogerie markt trenutno posluje u 13 zemalja Evrope, sa mrežom od preko 3.500 prodajnih objekata i sa preko 61.000 zaposlenih.

„U prethodnoj godini intenzivno smo radili na inoviranju naše ponude proizvoda i usluga, kao i uvođenju novih brendova. Opredeljenost i posvećenost lokalnom tržištu rezultiralo je sa preko 12 miliona obavljenih kupovina u protekloj poslovnoj godini, što potvrđuje poverenje koje smo stekli kod naših kupaca. U narednom periodu dm drogerie markt u Srbiji će nastaviti sa dinamičnim ulaganjem u otvaranje nove i modernizaciju postojeće infrastrukture, a u planu su i brojne inicijative za podršku zajednici“, istakla je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm drogerie markt Srbije i Makedonije.

Kompanija je posebno ponosna na kontinuiranu podršku koju pruža ženama. U prilog tome govori i činjenica  da su 80 odsto zaposlenih žene kao i činjenica da su u okviru rukovodećeg kadra kompanije preko 80 odsto žene. Pored toga, direktorka dm drogerie markt dodaje da im posebnu radost pričinjava 45 novorođenih beba u protekloj godini.

Sa asortimanom od oko 14.000 proizvoda, od čega je preko 1000 proizvedeno u Srbiji, dm drogerie markt važi kao mesto kupovine svega na jednom mestu, iz segmenta lepote, prirodne kozmetike, organske hrane, kao i lične higijene, proizvoda za domaćinstvo i negu beba po povoljnim cenama. Pored toga, dm nudi najveći izbor privatnih robnih marki na tržištu Srbije, sa oko 4000 proizvoda. Dobro poznati dm brendovi, Balea, alverde, dmBio, babylove ili Sundance, imaju indentičan kvalitet u svih 13 zemalja u kojima kompanija posluje. dmBio je brend sa najširim asortimanom organske hrane u Srbiji sa preko 400 proizvoda. Pored daljeg razvoja asortimana privatne robne marke dodatni fokus predstavljaju proizvodi nastali u saradnji sa blogerima i influenserima, kao i brendovi dostupni ekskluzivno u dm drogerijama.

Pored toga, dm drogerie markt se pokazao kao vrlo poželjan poslodavac koji svojim zaposlenima obezbeđuje snažnu podršku, tržišno atraktivne zarade i mnoštvo dodatnih benefita - dve dodatne zarade u toku godine, besplatne zdravstvene preglede, kao i besplatne kurseve nemačkog jezika. Briga o ljudima, njihovom individualnom i profesionalnom razvoju jedan je od primarnih ciljeva kompanije, te je toku 2017/18. poslovne godine, preko 60 % zaposlenih pohađalo preko 40 različitih seminara i obuka. U ovoj PG prvi put sproveden je projekat Ambasadori zdravlja za zaposlene u filijalama i Distributivnom centru, sa ciljem očuvanja i zaštite kičmenog stuba prilikom obavljanja fizički zahtevnog posla, podrške i savetovanja  zaposlenih o vođenju zdravog života.

Kao inicijator uvođenja dualnog obrazovanja u Srbiji, pored 27 učenika koji su na praksi u dm drogerijama širom Srbije, od septembra 2018. godine kompanija je podržala uvođenje ovog modela obrazovanja i u sektor Logistike.

Ove godine zaposleni su imali priliku i da budu deo pilot projekta dm akademija, gde su kroz online i prezentnu nastavu, stekli sertifikate drogerista, koji imaju potrebna trgovačka i profilisana stručna znanja kako bi bili što kompetentniji i stručniji ka kupcima.

U protekloj poslovnoj godini, kompanija dm drogerie markt je kroz različite humanitarne projekte donirala preko 4,5 miliona RSD.

Jedan od omiljenih programa lojalnosti za sve roditelje je dm babybonus, u koji je u upravo zaključenoj 2017/18 poslovnoj godini prijavljeno skoro 45% novorođenih beba u Srbiji. dm drogerie markt sa partnerima darovao je pakete dobrodošlice u ukupnoj vrednosti od preko 30 miliona RSD. Paketi dobrodošlice su darovani svakoj novorođenoj bebi prijavljenoj u program koji čine paket pelena i paket proizvoda za negu.

Aktivnost „Čepom do osmeha“ ima za cilj obezbeđivanje pomagala deci sa invaliditetom i smetnjama u razvoju širom Srbije. Zajedničkom saradnjom kompanija dm drogerie markt, Loreal (brend Garnier) i Udruženja „Čepom do osmeha“ ,koja traje od maja 2017. godine, i podrškom kupaca, kroz sve dm prodajne objekte prikupljeno je skoro 22 tone čepova.

Pod sloganom „Trajna torba za ceo život!“, doživotnom garancijom na dm pamučnu torbu i sa ciljem smanjenja potrošnje plastičnih kesa u svakodnevnoj kupovini, kompanija dm je omogućila kupovinu dm pamučne torbe, koju vlasnici mogu besplatno zameniti novom ukoliko se postojeća ošteti ili pocepa.

Kako bi doprinela razvoju domaće proizvodnje i konkurentnosti domaćih proizvoda na našem tržištu kompanija dm drogerie markt pokrenula je projekat „dm inkubator” kao dodatnu podršku srpskom preduzetništvu, koji srpskim proizvođačima pruža mogućnost da kroz kvalitativan mentoring razviju svoj proizvod i plasiraju ga na domaće tržište kroz lanac dm prodavnica. Učešćem u ovom projektu, koji se realizuje u saradnji sa partnerima Razvojnom agencijom Srbije (RAS), USAID Projektom za konkurentnu privredu i Nacionalnim udruženjem za razvoj organske proizvodnje Serbia Organica, proizvođači iz segmenta hrane, Dijetetskih suplemenata ili kozmetike, stiču mogućnost da svoj proizvod na najbolji način predstave na domaćem i, potencijalno, i drugim evropskim tržištima.


Ukupno komentara: 0



Sva polja su obavezna.